0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. június 19.

Új rendszer modern gazdáknak

Új elemmel bővült az AGROTEC Magyarország Kft. szervizszolgáltatási kínálata. Az AConnect egy olyan átfogó gépüzemeltetést támogató, flottakövető rendszer, amely kiegészül a fejlett erő- és munkagépek vezérlésdiagnosztikai hálózatának átfogó ellenőrzésével és GPS alapú nyomon követésével.

„A flottakövető rendszereknél megszokott az esemény alapú figyelmeztetések megküldése, de az AConnect (az elnevezés egyébiránt az AGROTEC és a gazdák között lassan 10 éve kialakult kapcsolatot jelöli) ezeket az értesítéseket helyspecifikus üzemi paraméter-megfigyeléssel és igény szerint naplózással kezeli, az adatokat pedig tárolja” – ismertette Illés Zoltán ügyvezető a 41. AGROmashEXPO csütörtöki napján megrendezett AGROTEC sajtóeseményen.

Az AConnect működtetéséhez egy elektronikai kezdőcsomagot kell beépíteni a kívánt eszközbe (a szolgáltatás az idei évben szerződött minden új gépre, illetve igény szerint a korábbi években eladott, megfelelő műszaki specifikációjú gépre alkalmazható), majd a beüzemelést követően a tulajdonos megkapja a felhasználási feltételeket és a bejelentkezéshez szükséges adatokat. A felhasználói felület webes alapú, akár telefonos applikációval is működtethető, azonban alkalmazásához előfizetés szükséges.

A rendszer legfontosabb funkciói:

  • aktuális gépüzemi állapot megjelenítése,
  • karbantartási feladatok ütemezése,
  • tevékenységek naplózása,
  • üzemi paraméterek folyamatos figyelése (sebesség, teljesítmény, hozamadatok),
  • kimutatások készítése,
  • felügyeleti eszközök használata,
  • tankolókártyák adatainak beolvasása,
  • táblák és táblahatárok létrehozása,
  • műszaki távfelügyelet az AGROTEC közreműködésével (hibakódok figyelése, műszaki paramtérek naplózása, aktív beavatkozás a gépkezelő által, távdiagnosztikai műveltek elvégzése, rendszerkonfiguráció ellenőrzése, korlátozások feloldása).

„A kezelői felület könnyen értelmezhető, használata gyorsan tanulható, de természetesen a felhasználók számára egy komplett háttércsapat áll rendelkezésre, hogy minél hatékonyabban tudják kezelni a felületet.

A szolgáltatási rendszer keretein belül beérkező feladatok kezelését az AGROTEC által kialakított úgynevezett távfelügyeleti iroda látja el Komáromba”

– vette át a szót Fodor Krisztián főmérnök.

A rendszer telepítése és beállítása után az egyes üzemi eseményekről, mint alacsony motorolajnyomás, automatikusan értesítést küld az éppen felügyeletet végző kollégáknak, akik így tudják riasztani a területileg illetékes AGROTEC Területi Központot, ezzel minél hamarabb megkezdődhet a gép hibaelhárítása. A rendszer további különlegessége, hogy azonnali beavatkozást is lehetővé tesz a távdiagnosztika használatával, ugyanis a központban mindig van egy szakképesített technikus is, aki az adott gépre csatlakozva el tudja végezni a kezdeti hibakódolvasást és megkezdheti a hiba feltárását.

Az AConnect rendszerrel a tulajdonos könnyedén hozzáfér a gép bizonyos üzemi paramétereihez, sőt maga is ellenőrizheti annak kihasználtságát. Emellett az azonnali beavatkozásnak köszönhetően csökken a hibaelhárítás ideje, így az állásidő is. A rendszer által továbbá csökken a diagnosztikai kiszállások mennyisége, ezzel a kiszállási díjtól is mentesül a tulajdonos. A karbantartási ütemezővel pedig nemcsak gördülékenyebb a karbantartás, de szervezhetőbb és tervezhetőbb lesz a gépfenntartás.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu