0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. február 9.

Marketing! De hogyan? XIV. Agrármarketing és -médianap

Tények és tévhitek a marketingkommunikációban és a social média volt a témája az AGROmashEXPO-n jelentős érdeklődés mellett zajló 14. Agrármarketing és -médianapnak, ahol a Magyar Mezőgazdaság új honlapja is bemutatásra került.

Idén immár 14. alkalommal rendeztük meg az agrármarketing és -médianapot. A hagyományosan az AGROmashEXPO-n megtartott előadások célja, hogy az agrárium számára elhozzuk a legújabb marketing és média trendeket, melyekkel elősegíthetjük fejlődésüket. Témáink előadói mindig olyan szakemberek, akik területükön kiemelkedőt alkotnak és nap mint nap hatékonyan tesznek azért, hogy a gondosan válogatott marketingeszközeik célba érjenek. Minden cég számára elsődleges, hogy megfelelően válogasson a jól bevált régi módszerek és az új trendek között.

Hiteles információk

Sári Enikő, a Magyar Mezőgazdaság Kft. ügyvezető igazgatója köszöntőjében elmondta, a rendezvény elindításakor az volt a cél, hogy az esemény segítsen eligazodni az agrármédia világában.

„Az évek során mindig az aktuális trendeknek megfelelő témákat dolgozott fel a médianap programja.”

Volt, amikor a nyomdai papírhelyzetről, a reklámadóról, a lapok terjesztésének nehézségeiről esett szó, de többször mutattuk be a nyomtatott sajtó jelentőségét, a generációk közötti eltéréseket, kapcsolatokat. Ahogy Sári Enikő is kiemelte, a Magyar Mezőgazdaság Kft. talán utolsóként kitart a nyomtatott sajtó megjelentetése mellett, még mindig kiadója a 10 legjelentősebb agrárszakmai lapnak hazánkban.

Sári Enikő: nincs válságban a Gutenberg-galaxis, a hitelesség ma is a nyomtatott sajtóban van
Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: