Idén immár 14. alkalommal rendeztük meg az agrármarketing és -médianapot. A hagyományosan az AGROmashEXPO-n megtartott előadások célja, hogy az agrárium számára elhozzuk a legújabb marketing és média trendeket, melyekkel elősegíthetjük fejlődésüket. Témáink előadói mindig olyan szakemberek, akik területükön kiemelkedőt alkotnak és nap mint nap hatékonyan tesznek azért, hogy a gondosan válogatott marketingeszközeik célba érjenek. Minden cég számára elsődleges, hogy megfelelően válogasson a jól bevált régi módszerek és az új trendek között.
Hiteles információk
Sári Enikő, a Magyar Mezőgazdaság Kft. ügyvezető igazgatója köszöntőjében elmondta, a rendezvény elindításakor az volt a cél, hogy az esemény segítsen eligazodni az agrármédia világában.
Volt, amikor a nyomdai papírhelyzetről, a reklámadóról, a lapok terjesztésének nehézségeiről esett szó, de többször mutattuk be a nyomtatott sajtó jelentőségét, a generációk közötti eltéréseket, kapcsolatokat. Ahogy Sári Enikő is kiemelte, a Magyar Mezőgazdaság Kft. talán utolsóként kitart a nyomtatott sajtó megjelentetése mellett, még mindig kiadója a 10 legjelentősebb agrárszakmai lapnak hazánkban.
