0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 18.

METRO Nagykereskedelem a SIRHA kiállításon, agrármarketing szemmel

A METRO Nagykereskedelem hosszú hónapokon keresztül, dedikált projektcsapattal, nagyon komplexen készült a 2024-es SIRHA kiállításra.

A METRO, színvonalas és szakmailag tartalmas SIRHA 2024-es kiállítási megjelenésével méltán érdemelte ki, a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat kiállítói Marketing Díját.

De, pontosan mivel is?

Az expo legnagyobb kiállítói standját építették fel, bemutatásra kerültek kulcsrakész megoldások, szolgáltatásainak és termékeinek széles választéka, nagy száma miatt. 1000 négyzetméteren, tematikus szigeteken mutatták be teljeskörű megoldásaikat, a gyakorló vendéglátósok számára otthonos, a vendéglátásba igyekvő leendő szakemberek számára pedig inspiráló környezetben.

A METRO kiállítás koncepciójának alapkövei a hatékonyság és az élményszerűség voltak. A hatékonyságot szolgálták a költséghatékony, újrahasznosított és újrahasznosítható elemeket (pl. raklapok, karton, pop up falak) is alkalmazó installációk. A robosztus kialakítással és egyszerűséggel nagykereskedelmi jellegünket is hangsúlyozták.

A standon az élményszerűség fokozása kedvéért működő vendéglátóipari egységeket alakítottak ki (pl. kávézó, pub, foodtruck), ahol kipróbálhatók, illetve megkóstolhatók voltak termékek, tesztelhetők voltak megoldásaok. A stand impozáns mérete lehetővé tette a feltűnő látványt, a vizuális élményt az oázis-szerű piactér (friss zöldségekkel, gyümölcsökkel, húsokkal, halakkal) tette teljessé. A stand vizuális elemei következetesen visszaköszöntek a Sirhához kapcsolódó kiadványaikban (katalógus, meghívó stb.) és közösségi média felületeiken is.

A látogatói célcsoportokként a vendéglátóipari partnerek és vásárlók, szakmai oktatásban és fejlesztésben szerepet vállaló szakemberek, szakmába igyekvő diákok (közép- és felsőfokú tanulmányokat végzők) körét definiálták. A kiállítás egyes részeit ezért jellegzetes vendéglátóipari célcsoportokra fókuszálva alakították ki, mint:

  • METRO Kávézó – hotelek, éttermek, teraszok, kávézók tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
  • METRO Pub – hotelek, éttermek, bárok, pubok, borozók tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
  • METRO Reggeliztetés és Brunch – hotelek, panziók, reggeliztetést kínáló szálláshelyek tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
  • METRO Food Truck – gyorsételt és street foodot kínáló, valamint szezonálisan működő vendéglátóegységek tulajdonosai, dolgozói, beszerzői.
  • METRO Bistro – A teljes HoReCa szegmens képviselői. A METRO Gasztroakadémia mint továbbképzési, tudásmegosztó központ bemutatkozási helye.
  • METRO Pizza & Pasta – olasz éttermek, olasz ételkínálattal is rendelkező éttermek, pizzázók, pizzaszelet bárok tulajdonosai, dolgozói, beszerzői. Itt kerültek bemutatásra a Dish by METRO éttermi szoftvercsomagok és digitális szolgáltatások is, ezért célcsoportként szerepeltek itt a legkülönbözőbb, melegételt kínáló éttermek is.
  • METRO Piac–A korszerű vendéglátás művelői számára a friss alapanyagok adják a konyha és a fogások szívét-lelkét, így ezzel a területtel a teljes HoReCa szegmens került megcélzásra.

A standon 3 nap alatt 314 színes program gondoskodott arról, hogy látogatóink kiélhessék tudásvágyukat és kíváncsiságukat, és bemutatásra kerüljenek a cég inspiráló gasztronómiai megoldásai.

A kiállítási részvétel tudatosan élt az érzékszervi marketing elemeivel, hatva az emberi érzékszervekre. 3 nap alatt 10 000 kóstolófalatot osztottak szét, egyebek mellett tonhal-, lazac- és szarvasbontás bemutatót, egzotikus gyümölcs- és chilikóstolót is szerveztek. Számos interjú és szakmai beszélgetés biztosította a folyamatos szórakoztatást, és standon került megrendezésre a magyar Bocuse d’Or csapat sajtótájékoztatója is.

Forrás: Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat