0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. szeptember 9.

Kínai stratégia

A kínai Kingpeng üvegházgyártó vállalat célja, hogy javítsa a munkavégzés hatékonyságát és termelékenységét. Idén egyik fő mottójuk: „tanuljunk a múltból, hogy jobban felkészüljünk a jövőre”.

A több mint 50 éves kínai Kingpeng üvegházgyártó vállalat GB/T 19001 és ISO 9001 tanúsítvánnyal rendelkezik, a nevéhez több szabadalom kapcsolódik, ráadásul ők az egyetlen, a kínai tőzsdén regisztrált üvegházgyártó vállalat.

üvegház
Illusztráció

Üvegházak tervezésével, gyártásával és telepítésével foglalkoznak, eddig már több mint ötven országba szállították termesztőberendezéseiket, köztük az Egyesült Államokba, Kanadába, Venezuelába, Oroszországba, Ukrajnába, Kazahsztánba, Türkmenisztánba, Indonéziába, Thaiföldre, Bangladesbe, Japánba, Koreába, Iránba, Törökországba, Dél-Afrikába és Ausztráliába.

Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottaik képzésére.

Ez nem csupán új készségek és ismeretek megszerzésére irányul, hanem az alkalmazottak – beleértve a vezető beosztásban lévőket is – meglévő képességeinek fejlesztésére és a folyamatos tanulás kultúrájának elősegítésére is. Ezzel a vállalat célja, hogy javítsa a munkavégzés hatékonyságát és termelékenységét, ösztönözze a csapatmunkát és a vállalaton belüli kommunikációt.

Minden év elején megszervezik ezeket a képzéseket, idén ennek egyik fő mottója a „tanuljunk a múltból, hogy jobban felkészüljünk a jövőre”.

A múlt tapasztalataira és tanulságaira való visszatekintés által az alkalmazottak jobban megérthetik saját erősségeiket és gyengeségeiket, amit a jövőben várhatóan megfelelően tudnak alkalmazni egy-egy munkahelyi kihívás során.

Ez is érdekelheti:

Lehetőségek az akvapóniában

Történelem és természet szimbiózisa

Forrás: Kertészet és Szőlészet/kingpengintl.com, hortidaily.com

Szaklap, amelyben a cikk megjelent:

Magazin ajánló: