0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. május 28.

„Finomság tőlünk”: influencerekkel népszerűsítik a helyi terméket

Belgiumban a flamand mezőgazdasági és halászati marketingközpont (VLAM) a belföldi mezőgazdasági, kertészeti és halászati termékek vásárlásának ösztönzésére hároméves kampányba kezd.

A fogyasztói magatartás befolyásolására törekszenek, hogy a kampány végére rögzüljön a fogyasztókban, hogy a zöld alapon fehér betűkkel feltüntetett „Lekker van bij ons” („finomság tőlünk”) feliratú logó az egészséges, ízletes, fenntartható gazdaságokból származó belga termékeket jelöli, amiben bízhatnak.

piac, bolt. bevásárlás, zöldség
Illusztráció forrása: Freepik
Azt szeretnék elérni, hogy megvásárlásuk reflexszerűvé váljon.

Több kommunikációs csatornán, közösségi médián keresztül érik majd el a fogyasztókat élelmiszeripari szakemberek, influenszerek bevonásával. Kiemelkedő szerepe lesz a már nagyon sikeres online főzőplatformnak, amelyet havonta átlagosan több mint egymillióan látogatnak. Az oldalt folyamatosan új receptekkel, videókkal, táplálkozási információkkal és gazdákról szóló, lenyűgöző kis történetekkel színesítik.

A fogyasztói magatartás a friss élelmiszerek terén összetett kérdés, amelyben a döntések olykor tudatosan, gyakran azonban öntudatlanul születnek, és amelyben érzelmi és racionális elemek egyaránt szerepet játszanak.

A VLAM különféle fogyasztói tanulmányokat végzett a kampány kezdete előtt, és ez alapján állapította meg, hogy

a flamand emberek ételválasztása öt szempont kombinációjából áll: öröm, kényelem, pénz, egészség és lelkiismeret.

A tanulmány alapján a flamand emberek táplálkozási szokásairól – különös tekintettel a friss élelmiszerekre – könyvet is megjelentettek.

Forrás: Kertészet és Szőlészet/vlaanderen.be, vlam.be

Szaklap, amelyben a cikk megjelent:

Magazin ajánló: