A fruchthandel.de portál cikke szerint a jó eredmények mögött nem kis részben a 2023 novemberében indított, hatékony médiakampány áll, és ezt az új szezonban is folytatni kívánja a Pink Lady® fajtát menedzselő szövetség.
Európában a szövetség 220 ezer tonna Pink Lady® és PinKids® almára számít az idei szüret alakalmával.
Németország mellett az Egyesült Királyságban (38,8 ezer tonna) és Franciaországban (31,14 ezer tonna) is nagyon kedvelt a Pink Lady® alma. Ám mégis Németországban lett különösen sikeres, ahol a családok 88%-a ismeri, és ez az általuk leggyakrabban fogyasztott alma is.
Nem kis munka van mindebben: az egyesület rengeteget fordít áruházi terméknépszerűsítésre, nagyon jó volt a megjelenésük a Fruit Logistica kiállításon, és egyebek között Valentin-napra is külön kampánnyal készültek.
Mindemellett új termékekkel is szélesítik a választékot. Nemrég mutatták be például a Pink Lady® almából készült almachipset, illetve almasűrítmény forgalmazásába is belevágtak, új vásárlói szegmensek elérésének reményében.