0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. december 3.

Oda-vissza vannak a vásárlók a különleges almáért, elégedettek a tulajdonosok

Elégedett a németországi eredményekkel a Pink Lady® almamárka tulajdonosi köre. A beszámolók szerint 8,5%-ra nőtt a márka piaci részesedése, és ezzel a legkedveltebb alma lett Németországban. És már Pink Lady® almachips is kapható.

A fruchthandel.de portál cikke szerint a jó eredmények mögött nem kis részben a 2023 novemberében indított, hatékony médiakampány áll, és ezt az új szezonban is folytatni kívánja a Pink Lady® fajtát menedzselő szövetség.

Már évekkel ezelőtt nagyon sokat adtak a kiállítási megjelenésekre (archív fotó a berlini Fruit Logisticáról)
Fotó: Tömpe Anna

Európában a szövetség 220 ezer tonna Pink Lady® és PinKids® almára számít az idei szüret alakalmával.

Ebben a szezonban Németországban összesen 51 ezer tonna almát értékesítettek a jól ismert, rózsaszín szív alakú Pink Lady® matricával, ami 2,5%-os növekedésnek számít az előző évhez képest, és 8,5%-os piaci részesedést tett lehetővé országszerte. Ezzel továbbra is a Pink Lady® számít Németország legnépszerűbb almájának.

Németország mellett az Egyesült Királyságban (38,8 ezer tonna) és Franciaországban (31,14 ezer tonna) is nagyon kedvelt a Pink Lady® alma. Ám mégis Németországban lett különösen sikeres, ahol a családok 88%-a ismeri, és ez az általuk leggyakrabban fogyasztott alma is.

Nem kis munka van mindebben: az egyesület rengeteget fordít áruházi terméknépszerűsítésre, nagyon jó volt a megjelenésük a Fruit Logistica kiállításon, és egyebek között Valentin-napra is külön kampánnyal készültek.

Mindemellett új termékekkel is szélesítik a választékot. Nemrég mutatták be például a Pink Lady® almából készült almachipset, illetve almasűrítmény forgalmazásába is belevágtak, új vásárlói szegmensek elérésének reményében.

Pink Lady alma
Forrás: Wikimedia Commons
Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: