– A legjobb minőségű alapanyagot kerestük, így választottuk ki az FBZ Hungária Kft.-t. Igazán lenyűgöző volt látni a termékek kiváló minőségét és a magyar szakemberek hozzáértését a tárgyalások alatt, hangsúlyozta az együttműködést bejelentő tájékoztatón Kevin Wu, a Guvet Group igazgatótanácsának elnöke, aki 2002-ben a feleségével együtt alapította a vállalatot. Hozzátette: ismeretes, hogy a magyar cég már számos ismert nemzetközi márka beszállítója.
Baradács László, az FBZ Hungária Kft. alapítója és vezérigazgatója, még 1985-ben került ebbe a szakmába, amikor azt a német dominancia jellemezte. – Akkor a német toll repült a világ körül, ma pedig a magyar pehely repül Kínába. A világ sokat változott, egy dolog viszont mégsem, hogy a pehely utánozhatatlan. Azzal foglalkozunk, hogy amit a természet létrehozott, azok a tulajdonságok a leghosszabb ideig megmaradjanak.
– fogalmazott az együttműködés kapcsán.
Elmondta, hogy a 12 ezer négyzetméteres kecskeméti gyár az egyik legnagyobb gyártókapacitással rendelkező tollüzem Európában. Fő tevékenységük magas minőségű liba-, illetve kacsapehely és toll alapanyagok gyártása, amelyeket outdoor ruhaipari termékekhez, valamint paplanok és párnák töltőanyagaként használnak.
– Jelenleg Európa alig néhány országában, köztük Magyarországon létezik víziszárnyas-tenyésztés, a teljes európai baromfitermelés 80 százaléka csirke, 15 százalék pulyka és alig 5 százalék a víziszárnyas. Magyarország jelentős víziszárnyas-ágazattal és ehhez kapcsolt iparágakkal rendelkezik, ezt földrajzi elhelyezkedése és éghajlati adottságai tették lehetővé,- mondta Csorbai Attila, a Magyar Baromfi Terméktanács elnöke.
Bemutatták A libapehely titkai című imázsfilmet is, amely a Guvet luxuskabátok gyártásának kulisszatitkairól szólt. Illetve ezen az eseményen adták át számukra a termékeikkel kiérdemelt négy Világrekord-tanúsítványt, amelyet az iparágban elsőként szereztek meg.
A GUVET új prémium márka, amely elsősorban luxuskategóriás pehelykabátokat készít.
A márka erőteljesen jelen van a globális luxuspiacon: részt vett a milánói divathéten, és számos prominens személyiségekkel működik együtt, például a brit és a belga arisztokrácia tagjaival. Az utóbbi években váltak a nagyon igényes, igazán magas minőséget kereső vásárlók világmárkájává. Párizsban, Milánóban és Sanghajban nyitottak kutatási és fejlesztési központokat.