0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. január 20.

1,2 milliós eurós reklámkampányt kapnak a bogyós gyümölcsök Hollandiában

Jóváhagyták Hollandia uniós pénzzel is támogatott reklámkampányát, 2025. január 1-jén el is kezdik felpörgetni a bogyós gyümölcsök népszerűsítését. „Egészséges, friss és kényelmes”, ezek lesznek a fő üzenetek, a célcsoport pedig a fiatal felnőttek.

bogyós gyümölcs málna„A termelők és a kereskedelmi vállalatok közötti együttműködés, amely egyedülálló az ágazatban, közös gondolkodás és cselekvés eredménye”, számol be a kampányt levezénylő GroentenFruit Huis.

A reklámkampány célja a bogyós gyümölcsök (szamóca, ribiszke, málna és szeder) belső piacának megerősítése lesz az EU-ban. Az unióban termesztett friss bogyós gyümölcsök ismertségének növelésére összpontosítanak majd,

a fogyasztás növelése érdekében. A hangsúlyt Hollandiában, Belgiumban és Németországban a fiatal felnőttekre helyezik, ez a korosztály ugyanis átlag alatti mennyiségben fogyaszt bogyós gyümölcsöt – olvasható a fruitnet.com szakportál beszámolójában.

A kampány 2025-től 2027-ig tart, és évi 400 ezer eurós költségvetést rendeltek hozzá.

Ehhez az ágazat évente 120 ezer euróval járul hozzá, az Európai Unió pedig 280 ezer euróval egészíti ki ezt az összeget. A kampányt az Európai Bizottság „Enjoy, it’s from Europe!” néven futó támogatási programja finanszírozza. A részletes tervet az elkövetkező hónapokban dolgozzák majd ki, olvastuk a fruitnet.com portálon.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu