0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. augusztus 19.

A Magyar Mezőgazdaság a legjobbak között – MagyarBrands díjat kaptunk

A Magyar Mezőgazdaság Kft. ismét elnyerte a MagyarBrands díjat. Az elismerést olyan kiemelkedő magyar márkák kapják, melyek megbízható, magas színvonalú szolgáltatásaikkal kiemelkednek a hazai piacon.

2024-ben is értékelt, gálaünnepségén több mint 60 kiemelkedő magyar brandnek adták át a MagyarBrands díjat. A Magyar Mezőgazdaság Kft. képviseletében Kadosa Gábor, marketingvezető vezető át a díjat.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. 1991 decemberében alakult meg Budapesten. Mára 9 rendszeresen megjelenő szaklap és 4 melléklet a nyomtatott sajtótermék teljes vertikuma, melyeket már számos népszerű online platformon olvasóik digitálisan megvásárolhatnak.
Kadosa Gábor, a Magyar Mezőgazdaság Kft. marketingvezetője, Dr. Serényi János, a MagyarBrands Szakmai Bizottságának elnöke, MagyarBrands
Kadosa Gábor, a Magyar Mezőgazdaság Kft. marketingvezetője, Dr. Serényi János, a MagyarBrands Szakmai Bizottságának elnöke (Fotó: MagyarBrands)

A Magyar Mezőgazdaság Kft. nem csupán kiadott lapjainak számát növelte, hanem számos új szolgáltatással is bővítette portfólióját. A cég által létrehozott magyarmezogazdasag.hu online hírportál célja a kezdetektől nem változott: naprakész tájékozódási lehetőséget biztosítson az agrárium összes szereplőjének, a szakértőktől a hobbiszinten érdeklődőkig. Mára a magyarmezogazdasag.hu az ország egyik vezető agrárhírportálja lett a gazdálkodók körében. Több mint 5 ezer cikk jelenik meg rajta évente, látogatottsága pedig meghaladja a havi 170 ezer egyedi látogatót.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. életében, a lapkiadás mellett, már régóta jelen van a rendezvényszervezés is.

2007-ben élesztették újra a Kaposvári Állattenyésztési Napokat, amely a Dunántúl legnagyobb állattenyésztési kiállításává nőtte ki magát. Több mint 10 éven át évről évre fejlesztve, soha nem látott sikerre vitték a rendezvényt. 2021-ben a kiállítás új névvel, KÁN Egyetemi Napokként folytatódott, melynek szervezéséhez örömmel fogadták a MATE megkeresését.

2018-tól napjainkig pedig a több mint három évtizedes múltra visszatekintő kiállítás, a Bábolnai Gazdanapok szervezői lettek, amely nemcsak hagyományt teremtett, de értéket is képvisel azzal, hogy az agrárium kiemelkedő eseményének számít.

MagyarBrands
(Fotó: MagyarBrands)

A MagyarBrands komplex, többlépcsős kiválasztási rendszere eredményeként – melyet szakmai bizottságok véleménye is kiegészít –, a 2024-ben díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége a vásárlók körében magasabb, mint 71 százalék volt, kedveltségük pedig 85% feletti. Ez egyértelműen tükrözi a hazai fogyasztók elköteleződését a magyar márkák iránt. A Kiváló Fogyasztói márka kategória díjait Lakatos Zsófia, a MagyarBrands Bizottság és a Magyar PR Szövetség tagja adta át az ünnepélyes díjátadón.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu