0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. augusztus 19.

Megújult a BB: fiatalos megjelenés, üde borokkal

Egy-egy márka újragondolása, korszerűsítése szokványos jelenségnek tekinthető a borágazatban. Ennek oka elsősorban a piaci trendek változásában és a fogyasztói elvárások finomodásában keresendő.

Balatoni pop up sajtóeseményre és hajókirándulásra indultunk a közelmúltban, hogy néhány órát együtt töltsünk a Balaton hullámain ringatózva. A titokzatosnak induló programra csak a balatonboglári kikötőben derült fény, amikor a hajó fedélzetére lépve megláttuk a BB feliratot. A különleges esemény apropóját az adta, hogy a cég külső megjelenésben és beltartalmában új szintre emeli a BB borokat és pezsgőket.

A Balatonboglári Állami Gazdaság, később Mezőgazdasági Kombinát – lásd DDR -, majd Zrt. mindig a fiatalos lendületről, a kísérletező kedvről, a megújulásról volt híres. Mi pedig a Balatonnal és a friss borokkal azonosítottuk. Kis elcsendesedést követően, újult erővel láttak neki a ráncfelvarrásnak. Ez pedig nem csak a külsőségekben, egy fiatalos köntösben mutatkozik meg, hanem a borok is igazodnak a megváltozott ízléshez. Közel 60 éves múltra, s a kiváló adottságokra építve nem csak ráncfelvarrást, hanem teljes belső megújulást is elvégeztek, felmérve, melyek az adottságaik, illetve a lehetőségeik.

Ahogyan Müller Kornél, a BB ügyvezetője köszöntőjében kiemelte, fontos esemény számukra a teljes márkamegújulás, új a beltartalom, új a külcsíny. Ebben az innovációs munkában a cég főborásza mellett bevontak egy Master of Wine-t is. Kácsor Bence és James Davis együttműködésének köszönhető a márka megújulása.

A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek megfelelő BB borokkal és pezsgőkkel ajándékozza meg a borfogyasztókat a balatonboglári székhelyű borászat.

Szándékuk szerint a modern, letisztult arculatú palackokba kerülő, újragondolt, de elkészítésükben hagyományhű italok harmóniája kijelöli a BB márka jövőbeli útját, meghatározza új pozícióját a termékportfólióban. A cég éves szinten mintegy 5,4 millió palack bort és pezsgőt értékesít, ezáltal egyik meghatározó szereplője a magyar piacnak.

Egy-egy márka újragondolása, korszerűsítése szokványos jelenségnek tekinthető a borágazatban. Ennek oka elsősorban a piaci trendek változásában és a fogyasztói elvárások finomodásában keresendő. Kevés azonban az olyan vállalkozás, ahol a korszerűsítésnek köszönhetően egy termékcsalád teljes egészében megújul, beleértve a vinifikációt és a kiszerelést is. A BB erre a nehéz, de nagy eredményekkel kecsegtető feladatra vállalkozott, amikor a bor- és pezsgőcsalád átfogó megújításáról döntött.

Mint a tájékoztatón elhangzott, a megújításhoz a cég olyan utat választott, amelyre korábban nem volt példa Magyarországon: szakmai tevékenységüket a világszerte ismert Master of Wine, James Davis támogatta és támogatja tanácsokkal, javaslatokkal ellátva a BB főborászát, Kácsor Bencét.

Az eseményen megszólalók kiemelték, hogy egy márka megújítása során mindenkor számolni kell a hagyománnyal, hiszen a múlt viszonyítási alap, viszont tudni kell elrugaszkodni tőle, mert ez az innováció első mozzanata.

A BB megújításának céljaival és várható jövőbeli eredményeivel kapcsolatban Müller Kornél ügyvezető elmondta: „a BB bor és pezsgőcsalád megújításával azt vállaltuk, hogy minden tekintetben emeljük a tétet. Fogyasztóinknak valami újat, jobbat, még inkább szerethetőt kívánunk adni. A teljes termékcsaládot a legújabb hazai és nemzetközi trendekre hangoljuk”.

Forrás: magyarmezogazdasag