A cég már a rendszerváltást megelőzően, a ’80-as évek elején kezdett dolgozni Nyúlon. Abban az időben az ipari gépgyártás volt a fő profiljuk, majd a rendszerváltás után nyitottak az agrárium felé. A kiugrást a pótkocsik készítése jelentette, s a kezdetekkor – egészen 1995-ig – a kisebbeket itthon, a nagyobbakat Szlovákiában gyártották. – A pótkocsik általában a beruházás végén szerepelnek – hangsúlyozta a családi vállalkozás kereskedelmi felelőse a támogatásokban elfoglalt helyüket. Az értékesítést az is nehezítette, hogy hosszú ideig ezekre az eszközökre nem volt olyan műszaki leírás, mint a vetőgépre vagy a permetezőkre, ezért mindenki halogatta a beszerzést. A gazdák házilag felújították a régi pótkocsiaikat, és ezekkel dolgoztak, így szinte lehetetlen volt piacot találni. (…)
Adatvédelmi áttekintés
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.