A zsűriben helyet kapott dr. Torgyán József, dr. Csernus Imre és Wahorn András, míg a műsorvezető ezúttal a Totalcaros Vályi István volt. Persze, a legnagyobb figyelem a masinákat övezte. A tavalyi szépségdíjas Egri Borvár ezúttal Supermanesre dizájnolta a Landinijét, Juhászék a magyar közútkezelés állócsillagával, a Városgondozás Skoda 706-osával indultak, míg a Keri csapata a Ferrari kifinomult szépségét ötvözte az Argon 70 lóerős erejével…
Tarnóczi Zoltán (Orsolya Pince) és Mészáros Péter (Almagyar Érseki Szőlőbirtok) egy-egy motoros permetezővel a hátán, gyalog tette meg a 68 méteres távot, a Demeter Pincészet egy Lada Nivával, míg az Almagyar Érseki Szőlőbirtok (sofőr: Csutorás Ferenc) és a Heves Megyei Ügyvédi Kamara „borjogi szekciója” (sofőr: dr. Stefán Zoltán) egy-egy 459-es UAZ-zal vágott neki a megméretésnek.
A verseny több körös volt, a második fordulóban igazán szoros eredmények is születtek: Superman például csak egy tized másodperccel maradt el az Agroker John Deere-étől, az F3-as Farmertől. Utóbbi egyébiránt a végső győzelmet is megszerezte 11,3 másodperccel.
A móka során kiderült, hogy Torgyán doktor hegedű főtanszakra járt a Zeneakadémián, s csak akkor nem politizál, amikor alszik. Wahorn András pedig verset is írt a rajtlánynak, miszerint „lobogjon a zászlód Nikolett, aztán majd meglátjuk, mi lett”. A legkülönlegesebb gép az Egri Borváros lett, a zsűri különdíját Balázs Mihály és japán traktora kapta, míg a legszebbnek járó díjat Turai Máté vehette át. Ő Urbán Zsombor masináját vitte, egy 360 lóerős monstrumot, amely Tiszaderzsről érkezett, s gumilánctalpakon versenyzett. Persze, az sem bánkódott, aki nem nyert, mert mindenki jól szórakozott.
Forrás: www.heol.hu
Fotó: Lénárt Márton