Back to top

Magyar ötlet a világ 20 legígéretesebb franchise koncepciója között

A több száz jelentkező közül a miskolci Creppy franchise koncepciója is helyet kapott a világ legjobb 20 feltörekvő, innovatív franchise vállalkozása között. Jövőre magyar vállalkozásként öregbítheti Magyarország hírnevét az International Franchise Association megmérettetésén Las Vegas-ban az Egyesült Államokban.

A Nemzetközi Franchise Szövetség (International Franchise Association) szervezésében kerül megrendezésre a 2019-es fiatal, innovatív franchise cégvezetők és vállalkozók éves kongresszusa. Ez az eredmény nem csupán a Creppy márka életében lesz meghatározó mérföldkő, hanem a magyarországi régiónkat is egy egész más megvilágításba helyezheti üzleti szempontból.

A családi vállalkozás tulajdonosa, Oszlánczi Réka méltán lehet büszke a közvetlen csapatával professzionális szinten kifejlesztett üzemeltetési rendszerre:

„A Creppy koncepciója egyedülálló, olyan különlegességet képvisel, amelynek segítségével egészen új megvilágításba kerül a vendéglátás. A Creppy palacsintára épülő, éttermi színvonalon prezentált prémium gasztronómiai élményének nincs konkurenciája.

Elmondhatom, hogy olyan partizán, innovációval teli víziók vannak a tarsolyunkban, amelyek folyamatos kiemelésben tartják a Creppy-t a jövőben is” – árulta el a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.

A PalacsintaHáz vezetősége a februárban Las Vegasban megrendezésre kerülő Nemzetközi Franchise Szövetség éves kongresszusán mutathatja be legközelebb a Creppy márkát és egyedi palacsintás franchise modelljét. A találkozón a legnagyobb franchise márkákkal és képviselőikkel is találkozhatunk, többek között a McDonald’s, SubWay, KFC és a PizzaHut is várható a rendezvényre. A cégvezetők mellett a világ minden részéről várják a legnagyobb befektetőket is.

„Néhány hónappal ezelőtt a Magyar Franchise Szövetség javaslatára felfigyeltünk egy nemzetközi lehetőségre, miszerint keresik a 2019 NextGen jövőszemléletű, innovatív franchise üzletét. A pályázatot az International Franchise Association számára kellett benyújtani, amely egy komoly dokumentációt, valamint médiaanyagokat is tartalmazott a Creppy Franchise üzleti rendszer bemutatását illetően” – tette hozzá Oszlánczi Réka.

"A magyar márka a gasztronómiai trend új hullámának azon tematikus vonalára épül, ahol a palacsinta kapja a fő szerepet.”

– nyilatkozta dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.

Forrás: 
sajtóközlemény

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Büntetni fogják a kettős minőségű élelmiszerek árusítását Csehországban

A cseh kormány hétfői ülésén jóváhagyta az élelmiszertörvény módosítását, miszerint ezentúl tilos lesz az azonos csomagolású, de eltérő minőségű élelmiszerek árusítása Csehországban – közölte a cseh kormányhivatal hétfőn a Twitteren.

Újabb áfacsökkentésre készül Románia

A román kormány úgy döntött, hogy támogatja az egészséges és hazai hagyományos ételek fogyasztását, ezért azok áfáját 9-ről 5 százalékra mérsékli. A cél az, hogy 5-6 éven belül a „Made in Romania” feliratú termékek fogyasztása általános és mindennapos legyen.

A baromfiágazat költött a legtöbbet beruházásra tavaly

Csaknem 168 milliárd forint értékű beruházást hajtottak végre a 19 munkavállalónál többet foglalkoztató élelmiszeripari cégek tavaly - közölte az előzetes adatokat az Agrárgazdasági Kutató Intézet. A legtöbb, 30 milliárd forintot meghaladó beruházás a baromfifeldolgozó ágazatban volt.

Egy farm, ami tisztítja a tengert

Szokatlan gazdaságot vezet egy amerikai anyuka: tengeri moszatot, kagylókat és osztrigát nevel, melyek nemcsak fenntartható élelmiszert szolgáltatnak, hanem hozzájárulnak a szennyezett vizek tisztulásához is.

Egyre kedvezőbbek a világgazdasági kilátások a cégvezetők szerint

A bizonytalan geopolitikai hangulat ellenére is világszerte optimisták a cégvezetők a makrogazdasági kilátásokkal kapcsolatban – állapítja meg az EY legfrissebb, 2900 felsővezető megkérdezésével készült tőkebizalmi elemzése – olvasható a cég Adó Onlinehoz eljuttatott közleményében.

A becsületes kereskedelem 1,6 milliárd eurót ér Németországban

A Fairtrade teremékek forgalma Németországban az elmúlt évben 22 százalékkal nőtt átlépve az 1,6 milliárd eurós határt.

A hideg krumpli az új csodaszer?

Tudta, hogy egyes felmelegített ételek egészségesebbek, mint a frissek? Ilyen a krumpli, a rizs, a tészta, és a hüvelyesek. Ennek oka egyfajta keményítőben rejlik.

A vállalkozások több mint negyede mezőgazdasági cég

A magyarországi vállalkozások 27 százaléka a mezőgazdaságban tevékenykedett 2018-ban - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) regisztrált gazdasági szervezeteket összegző adataiból.

Magyarország hozzájárul a fejlődő országok élelmezésbiztonságának megteremtéséhez

A családi gazdaságok erősítése, az élelmezésbiztonság és a táplálkozás kérdései, valamint a klímaváltozás problémaköre is napirendre került az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Világszervezete (FAO), valamint az Agrárminisztérium közös konferenciáján.

A nejlonzacskó már nem trendi

Ahogy mind több vita folyik a csomagolások körül, úgy nőnek ki a földből a csomagolásmentes boltok Németországban, és egyre nyilvánvalóbb, hogy már nem csak egy szűk társadalmi réteget érdekel a téma.