
Mostanáig ezeknek a járműveknek a hátsó kerekeire nem voltak megfelelő gumiabroncsok, amelyeken a guminyomást ésszerű szintre lehetne csökkenteni a terepen úgy, hogy közben a közúton több mint 65 km/h sebességgel tudnánk közlekedni – természetesen magasabb guminyomás mellett.
Az acélszálakkal és acélszövettel kialakított konstrukció miatt alacsonyabb az üzemi hőmérséklet nagy sebesség mellett is, a biztonságos vezetést és a terephez való rugalmas alkalmazkodást pedig a csökkentett abroncsnyomás biztosítja.
Az olyan gumiabroncsoknál, mint az Alliance 398 MPT, a szántóföld és az aszfalt közötti határ „áteresztőbb”, azaz a tehergépjármű-technológia, amely a traktorokkal szemben közúti járműveken sokkal energiahatékonyabb, bizonyos esetekben mezőgazdasági területeken való szállításra is felhasználható, még nehezebb talajviszonyok esetén is.


