Mint a mezőgazdasági gépesítés történetében oly gyakran, az Antonio Carraro vállalat is a szükség és a zsenialitás kombinációjából született. 1910-ben, egy szerény kovácsműhelyben. Giovanni Carraro, az akkor 20 éves kovács, vetőgépeket kezdett gyártani.
1960-ban Antonio, az alapító hat fia közül a legfiatalabb, megalapította az Antonio Carraro di Giovanni vállalatot. Ugyanebben az évben készült el az első egytengelyes traktor, a „Scarabeo”. (Bogár), amely megszilárdította a vállalat piaci pozícióját, és jelezte a mai napig tartó fejlődés irányát.
Antonio Carraro a 20 és 100 lóerő közötti, négykerék-meghajtású traktorok hiánypótló gyártására összpontosít. Az
A modellek az elülső tengelyes torziós traktoroktól a csuklós traktorokig terjednek, beleértve a megfordítható pilótafülkével és körbejárható vezetőüléssel ellátott modelleket is.
A traktorok rendkívül alacsony tömegközépponttal és kiegyensúlyozott súlyelosztással rendelkeznek, ami a négykerék meghajtással együtt kiváló vezethetőséget eredményez. Az AC traktorokat dicsérik a nehéz körülmények között való munkavégzésre való képességükért és a kezelő biztonságérzetéért, még lejtős terepen is.
A TRX 5800, egy kompakt, 50 lóerős, többfunkciós traktor fordított hajtással, amely a vállalat legtöbb járművéhez hasonlóan
A 16 + 16-os mechanikus sebességváltóval felszerelt, rövid tengelytávjának és nagyon kis fordulási sugarának köszönhetően szűk helyeken is jól megállja a helyét. Érdekesség a megfordítható kormányrendszer, amely lehetővé teszi a vezetőülés, beleértve a kormánykereket és a pedálokat is, 180 fokban elforgatható. Ez lehetővé teszi az irányváltást másodpercek alatt.
Mach 4 R, egy teljesen lánctalpas traktor szokatlan kialakítása. Kis mérete ellenére 3,8 literes turbómotorja 98 lóerőt teljesít.
A 16/16-os sebességváltó hátramenettel van felszerelve. A traktor a kezelő teljes védelmét biztosító nyomott fülkével vagy fülke nélkül (ebben az esetben forgó munkaállomással rendelkezik) rendelhető.
Tony 10900 SR, egy másik modell, ahol Antonio Carraro mérnökei próbára tették tudásukat. A traktor a korábban tárgyalt egységekkel ellentétben fokozatmentes sebességváltóval rendelkezik, hidrosztatikus hátramenettel. A traktor erőforrása szintén egy 4 hengeres, 98 lóerős Kubota motor. A sebességváltó 4 elektronikusan szabályozott sebességtartományt tartalmaz mind terep-, mind közúti üzemmódban.
TGF 10900 Ergit R, az R sorozat az Antonio Carraro traktorcsalád csúcsát képviseli a teljesítmény, a technológiai fejlődés és a fedélzeti felszereltség tekintetében.
Gyümölcsösökben és szőlőültetvényekben, előtetők alatt, üvegházakban végzett munkákhoz fejlesztették ki. Rendkívül kompakt méreteivel és a kisebb első kerekeknek köszönhetően nagyon kis fordulási sugarával tűnik ki. A motorháztető magassága a legalacsonyabb ebben a kategóriában, 112,5 cm.
Tigrecar 5800 – Olaszországban ezeket a járműveket „motoagricola”-nak nevezik, és rendkívül népszerűek, mint könnyű haszongépjárművek áruszállításra. A Tigrecar 5800 ebbe a kategóriába tartozik. Egy Yamar 4 hengeres, 2,2 literes, 50 lóerős motor hajtja. A jármű különleges jellemzői:
Az tárcsafékek mellett egy kiegészítő fékrendszerrel is rendelkezhet, amely ideális a lejtőn való megálláshoz.