0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. augusztus 20.

Marketing! De hogyan? XIV. Agrármarketing és -médianap

Tények és tévhitek a marketingkommunikációban és a social média volt a témája az AGROmashEXPO-n jelentős érdeklődés mellett zajló 14. Agrármarketing és -médianapnak, ahol a Magyar Mezőgazdaság új honlapja is bemutatásra került.

Megújult a magyarmezogazdasag.hu

Szeptember elején, közel egy év fejlesztést követően, elindult a megújult magyarmezogazdasag.hu. Ennek a sikeres fejlesztési munkának az eredményét mutatta be Mizsei Károly, a Magyar Mezőgazdaság Kft. onlineüzletág-vezetője. Mint fogalmazott, egy színesebb, látványosabb, még több információt, még több szórakozást kínáló hírportál, életmódmagazin jött létre – megőrizve azt a magas szakmai minőséget, melyet a kiadó nyomtatott lapjai is képviselnek évtizedek óta. Az online felületen megengedett kicsit lazább stílusú, olykor könnyedebb témák is helyet kapnak, de a magyarmezogazdasag.hu-ra is azok a magasan képzett szakújságírók írják a cikkeket, akik a nyomtatott magazinoknak is készítik a tartalmakat.

Mizsei Károly: a magyarmezogazdasag.hu-ra életmódmagazinként is tekintünk

Mizsei Károly kiemelte, hogy a fejlesztés során cél volt egy letisztultabb dizájn létrehozása, az, hogy a látvány és a struktúra inkább a hírújságokra jellemző formában jelenjen meg. A sok fotó, a színkódozás és sok esetben a témaválasztás pedig a magazinos jelleget erősíti. A magyarmezogazdasag.hu az agráriumban dolgozók vagy az élelmiszer-termelés bármely aspektusa iránt érdeklődők számára kínál hasznos és szórakoztató tartalmakat, valamint az életmódhoz tartozó szemléletet is bemutatja.

A fejlesztésnek része volt a cikkekben kialakított új típusú reklámhelyek létrehozása. Ilyen az adott rovat összes cikkének első bekezdése alatti bannerhely, mely a piaci tapasztalatok szerint nagyon értékes reklámfelület, emellett a cikkek alatt is elhelyezhető immár banner.

Mint az üzeltágvezető felhívta a figyelmet rá, a Magyar Mezőgazdaság Kft. 16 ezres Facebook-oldallal, 10 ezres YouTube csatornával, podcast csatornával, Instagram és TikTok csatornával, 25 ezer feliratkozót számláló hírlevéllel és 160 ezer egyedi látogatót vonzó honlappal egyedülállóan átfogó online hirdetési felületet kínál.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. nemcsak megjelenést tud biztosítani, hanem a marketingüzeneteket el is tudja készíteni, legyen szó tématámogatott YouTube-videóról, reklámfilm-forgatásról, szakértői vagy pr-cikk-készítésről vagy az éppen napjainkban nagyon népszerű podcast adásról.

Az új oldalnak természetesen az összes online csatorna bemutatása is a célja volt, így nagyobb hangsúlyt kaptak YouTube- és Podcast-csatornáink, illetve a babolnaigazdanapok.hu és amierdonk.hu oldalak is megújultak és könnyen elérhetők a címlapról. Partneri együttműködésnek köszönhetően, az időjárás-előrejelzés és valutaárfolyamok mellett az árutőzsdei adatok is megjelennek a három legfontosabb termény tekintetében – emelte ki az üzletág vezetője.

A Magyar Mezőgazdaság Kft. a piacon egyedülállóan széles online-repertoárral rendelkezik, mely hatékonyan támogatja a cég rendezvényszervezési munkáját, marketingtevékenységét és fő profilját, az agrárszaklapok kiadását.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: