„Az elmúlt évünk eredményes volt, hiszen most már második helyen állunk a traktor darabszám szerinti értékesítési listán, ugyanakkor az árbevétel is adott annyi lehetőséget, hogy a társaságunk abszolút stabil. A második hely a teljes traktorpiacra értendő, ám ha lóerő kategóriára akarjuk lebontani, akkor 16 és 90 lóerő között a dobogó élén végeztünk. Ez köszönhető annak, hogy olyan modellek szerepelnek a kínálatunkban, amelyek nem támogatásfüggőek”- jegyezte meg Hernek Zoltán.
Az elmúlt gazdasági évben, 2022. március végétől 2023. március végéig, 151400 traktort gyártottak le, ezek ismeretlen dimenziók nálunk. A gyár 0-24 órában hét napból hetet dolgozik. A megrendelést követően két és fél hónapon belül megérkezik a gép, nincsen fél-egyéves várakozás.
A Solis traktorok kínálatából még adósok a 30 és 50 lóerő közötti tartománnyal. Elkészültek a prototípusok, a 32-es szélesebb nyomtávú, és a 38-as nagyobb testű S széria. Ezek a már meglévő Solis S-26-nak lesznek a nagyobb testvérei. Emellett érkezik a C széria 35-48 lóerős teljesítménnyel, nagyobb testtel, 140 centis szélességgel. A tavalyi év végére készültek el a sorozatgyártás érett ’75-ös és a ’90-es modellek, melyek készletről is elérhetőek, illetve az N széria szűkített nyomtávú ültetvény traktorai.
„Töretlen népszerűségnek örvend a brand, ha ár-érték arány tekintetében nem is verhetetlen, de olyan lehetőséget jelent a gyártói öt év garanciával, a műszaki tartalommal, ami kompromisszumok nélkül is tökéletes választás”- hangsúlyozta a 25 éves traktorkereskedői múlttal rendelkező szakember.
Nem csak a kis és középgazdaságok teljesítményigénye alacsony, hiszen a nagyobb cégeknél is szükség van ezekre a gépekre. Sok flottaértékesítésük volt az elmúlt évek alatt, hiszen volt arra példa, hogy 15 Solis traktort adtak át egy vállalkozásnak. Egy átlagos gazdaságban, kisegítő gépként nem indokolt 90 lóerőnél nagyobb teljesítmény, viszont a most meglévő portfóliójukban szereplő Solis 90-esnek nem uniós országokban már létezik 110, illetve 125 lóerős változata. Hamarosan gyártáséretté válik az európai piacra szánt Stage 5-ös motorral gyártott 105-ös Solis, a közeljövőben érkeznek a hathengeres változatok is.