„Különösen az olyan viharos időkben, mint a mostani, még fontosabb, hogy összejöjjünk és párbeszédet folytassunk. Ez az a hely, ahol együtt a fenntartható jövő felé vezető utat kikövezhetjük”, fogalmazott Petra Wolf, a nürnbergi vásártársaság igazgatósági tagja.

Az újdonságok standjára összesen 624, ezen belül a Bio-Fach keretében 544, míg a Vivaness keretében 80 terméket regisztráltak. Az induló vállalkozások sorában – élve a Szövetségi Gazdasági és Klímavédelmi Minisztérium (BMWK) által biztosított támogatással – 43 cég mutatkozott be.
A vásár egyik különleges témája volt a Szövetségi Élelmezési és Mezőgazdasági Minisztérium (BMEL) azon célkitűzése, mely szerint 2030-ra kívánatos lenne
A kiállításon az érdeklődő résztvevőknek nyújtott átfogó szakmai tájékoztatás formájában kiemelt hangsúlyt kapott a bioélelmiszerek házon kívüli étkeztetésben való felhasználása.
Ez is érdekelheti: