0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. szeptember 21.

Ők nyertek idén Sirha Marketing Díjat

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozata a Sirha Budapest 2024 alkalmából meghirdette kiállítói Marketing Díj pályázatát, melyet a METRO Kereskedelmi Kft. nyert el.

A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban figyelemfelkeltés volt a marketing tevékenység fontosságára és hasznára, valamint, hogy a korszerű marketing technikák bemutatásával példát állítsanak kezdő cégek, vállalkozások számára. Továbbá, hogy a pályázat ösztönözzön a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.

A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt élelmiszeripar és HoReCa szektor eredményességét kívánták támogatni és erősíteni, egyúttal megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai gyakorlatoknak, példáknak, üzleti sikereknek.

A MMSZ által felkért, a kiállítói marketing munkában jelentős személyes tapasztalattal bíró zsűri idén a kiállítói Marketing Díjat a METRO Kereskedelmi Kft.-nek ítélte szakmailag nagyon megalapozott, magas szinten megvalósított kiállítói tevékenységéért. A hasonlóan magas színvonalú kiállítási tevékenységéért a Trade magazin a zsűri Különdíját érdemelte ki. A Quadro Byte Zrt., és a Csak a Mentes Kft. koncepciózus és jól kivitelezett kiállítói munkájukért Elismerő Oklevélben részesültek.

Ez is érdekelheti:

A legnagyobb gépkereskedők közé nőnek fel

Átadták Tolna legnagyobb szervizcsarnokát

Forrás: magyarmezogazdasag.hu