A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban figyelemfelkeltés volt a marketing tevékenység fontosságára és hasznára, valamint, hogy a korszerű marketing technikák bemutatásával példát állítsanak kezdő cégek, vállalkozások számára. Továbbá, hogy a pályázat ösztönözzön a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.
A MMSZ által felkért, a kiállítói marketing munkában jelentős személyes tapasztalattal bíró zsűri idén a kiállítói Marketing Díjat a METRO Kereskedelmi Kft.-nek ítélte szakmailag nagyon megalapozott, magas szinten megvalósított kiállítói tevékenységéért. A hasonlóan magas színvonalú kiállítási tevékenységéért a Trade magazin a zsűri Különdíját érdemelte ki. A Quadro Byte Zrt., és a Csak a Mentes Kft. koncepciózus és jól kivitelezett kiállítói munkájukért Elismerő Oklevélben részesültek.
Ez is érdekelheti: