Egy 18 ország 19 642 fogyasztóját vizsgáló új tanulmány szerint kevesebb vásárló számol be arról, hogy egészséges és fenntartható élelmiszereket választ, az élelmiszerszektorba vetett bizalom hanyatlása mellett.
Ez nagyrészt így volt a hatóságokkal kapcsolatos vélekedések esetében is, a fogyasztók alig több mint egyharmada úgy gondolja, hogy a hatóságok törődnek azzal, hogy mit gondolnak az átlagemberek az élelmiszerekről, és odafigyelnek rá (38%), vagy hogy kellően nyitottak az élelmiszertermelés szabályozásával kapcsolatban. (37%).
„Az élelmiszerágazat példátlan kihívásokkal szembesült az elmúlt években, és a jövőben is szembesülni fog, mivel az éghajlatváltozás megviseli az élelmiszertermelést.
Most minden eddiginél jobban szükségünk van a partnerségre az élelmiszerszektor és az európai polgárok között, ha egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerrendszert akarunk létrehozni mindenki számára. Ennek elérése érdekében meg kell értenünk a fogyasztókat, és együtt kell működnünk, hogy elősegítsük a bizalmat és az elkötelezettséget az élelmiszer-innovációk befogadásában, valamint az étkezéssel kapcsolatos tudatos döntésekben.”
– mondta Sofia Kuhn, az EIT Food igazgatója.
„A fogyasztóknak képesnek kell lenniük bízni abban, hogy az általuk elfogyasztott élelmiszer jót tesz számukra, és jót tesz a bolygónak. Ha támogatni akarjuk az embereket abban, hogy hosszú távú változtatásokat hajtsanak végre étkezési szokásaikban, akkor
az élelmiszerszektornak együtt kell működnie a fogyasztókkal, hogy jobb tájékoztatást, lehetőségeket és hozzáférést biztosítson az egészséges, tápláló és fenntartható étrendhez
– miközben megfizethető és befogadó. mindenki.” – mondta Klaus G. Grunert, a kutatást koordináló Aarhusi Egyetem marketing professzora.
Most minden eddiginél jobban szükségünk van a partnerségre az élelmiszerszektor és az európai polgárok között.
A Kertészet és Szőlészet első megjelenése, 1951 óta a kertész szakma mértékadó lapja. Többszöri arculatváltást követően ma már havonta 68 oldalon jelenik meg, az árutermelő kertészek számára a gyakorlatban hasznosítható nélkülözhetetlen információkkal.
Miként tudta megőrizni egy évszázadon át a lap népszerűségét? A magyarázat a történetében van. A történet pedig a valósághoz való folyamatos alakulásról szól. A lap elődjét 1903-ban alapították Baromfitenyésztés címen.
A Magyar Mezőgazdaság a hazai lappiacon az egyetlen, hetente megjelenő, az agrárgazdaság egészét átfogó szaklap. Létjogosultságát csaknem 78 éves múltja és az bizonyítja, hogy példányszámának közel 80 százaléka előfizetés útján jut el az olvasókhoz.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.