A Nádudvari a gyümölcsjoghurtok piacán
A múlt év utolsó negyedévében a vállalat megjelent a klasszikus gyümölcsjoghurtok piacán is, ahol szintén kiemelkedő teljesítményt ért el, és további termékfejlesztéseken dolgoznak. A Nádudvari portfóliójában meghatározó terméknek számító túrónál pedig annak ellenére sikerült megőrizni a pozícióikat, hogy a teljes piacon nagyjából a tizedével visszaesett az értékesítés. A hús üzletágban – ahol a grillkolbász, a májas és a debreceni a három legjelentősebb termékcsoportjuk – szintén megőrizte pozícióit a társaság. A mirelitnél pedig – hívta fel a figyelmet az ügyvezető igazgató – olyan erős kereslet mutatkozott a Nádudvari termékei iránt, hogy folyamatosan a kapacitás maximuma körül kellett tartani a termelést.
Az idei évben további növekedésre számítanak, melyet az első negyedéves jelentős volumenbővülés is megerősít.
Nagy Ádám bejelentette: a vállalat a nemzetközi piacra lépés elősegítése érdekében – részben pályázati forrásból – zöldmezős beruházást tervez. A tervek szerint a mostani telephely mellett elhelyezkedő, két hektáros területen új, a legkorszerűbb technológiákkal működő, automatizált mirelit üzem épülhet majd, évi több mint 10 ezer tonna kapacitással. „Az új üzem építésénél kiemelt figyelmet fogunk fordítani a fenntarthatósági, környezeti szempontokra, így az energia-ellátást jelentős részben napelemekkel biztosítjuk, miközben korszerűsítjük a szennyvíztisztító rendszerünket is” – tette hozzá az ügyvezető igazgató. Az új üzemegység a tervek szerint 2026. elején kezdheti meg a termelést.