0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. szeptember 9.

A siker titka a kreativitás – erre szavaztak a Superbrands díjasok 

2024-ben is több mint százötven résztvevővel került megrendezésre a Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményének számító Superbrands gála. 

Kreativitás minden téren 

Az ünnepi vacsorát kísérő gálaműsort Bősze Ádám zenetörténeti stand upja színesítette nagy zenei sikerekről és bukásokról szóló anekdotákkal. Az estet pedig különleges koncertélmény, a Moment’s Notice Quartet fellépése zárta, akiknek zenéje az improvizatív jazz, a klasszikus, a kortárs és az elektronikus zene kombinációjából születik. Tagok: Gőz László harsonaművész, Fekete Kovács Kornél trombitaművész, Ifj. Kurtág György elektronikus hangművész és Lukács Miklós cimbalomművész.

Ötödik zenésztársként Keresztes Szabolcs is csatlakozott ezen az estén, aki a koncertet kísérő egyedülálló vetítésért felelt: a zenészek által megszólaltatott hangok képeket generáltak, amelyek egy saját szoftver segítségével vizualizációs kisfilmként jelentek meg a zenészek fölött a vetítővásznon.

A látvány alapjául Moholy Nagy László 20. századi avantgárd művész, konstruktivista festő geometrikus formákból felépített absztrakt képei szolgáltak. 

A Moment’s Notice Quartet tagjai ritkán hallhatók Magyarországon, kifejezetten a Superbrands Magyarország felkérésének tesznek eleget. Fotó: Horváth Barnabás

A Superbrands Magyarország Programról 

A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Programot 1995-ben a brit Brand Council szervezet hozta létre. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. 

Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat.

A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely pedig az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi. 

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.  

Forrás: Superbrands sajtóközlemény

Magazin ajánló: