A kampány célja, hogy a magyar háziasszonyok a karácsonyi és szilveszteri menü összeállításakor válasszák a kiváló minőségű magyar sertéshúst.
A kampány során Borbás Marcsi és Hentes Robi influencer közreműködésével, közösségi médiafelületeken, valamint nyereményjátékokkal igyekeznek elérni a fogyasztókat. A nyereményjáték keretében a jövő évi sertéskampány szlogenjét keresik, a legfrappánsabb ötlettel előálló játékos pedig egy prémium mangalica húsokkal és készítményekkel teli hűtőszekrényt nyerhet.
A kampány hangsúlyozza a sertéshús beltartalmi értékeit, mint például a B-vitaminok, a vas, a cink és az esszenciális aminosavak, amelyek nélkülözhetetlenek az egészséges táplálkozásban.
A kampány december 31-ig tart.
13 éve ösztönzik a sertéshúsfogyasztást
Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium államtitkára a 13. éve megrendezett sertéshúsfogyasztást ösztönző kampány sajtótájékoztatóján hangsúlyozta a sertéshús, mint a magyar gasztronómia egyik legtradicionálisabb alapanyagának fontosságát.