0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. január 21.

Ünnepeljünk malaccal: kampány indult a magyar sertéshús népszerűsítéséért

Az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Hússzövetség közös kampányt indít az ünnepi időszakban a magyar sertéshús fogyasztásának népszerűsítésére –mondta Giczi Gergely az AMC ügyvezető-helyettese, a kampányindító sajtótájékoztatón.

A kampány célja, hogy a magyar háziasszonyok a karácsonyi és szilveszteri menü összeállításakor válasszák a kiváló minőségű magyar sertéshúst.

A kampány során Borbás Marcsi és Hentes Robi influencer közreműködésével, közösségi médiafelületeken, valamint nyereményjátékokkal igyekeznek elérni a fogyasztókat. A nyereményjáték keretében a jövő évi sertéskampány szlogenjét keresik, a legfrappánsabb ötlettel előálló játékos pedig egy prémium mangalica húsokkal és készítményekkel teli hűtőszekrényt nyerhet.

Fotó: MMG

A kampány hangsúlyozza a sertéshús beltartalmi értékeit, mint például a B-vitaminok, a vas, a cink és az esszenciális aminosavak, amelyek nélkülözhetetlenek az egészséges táplálkozásban.

A kampány december 31-ig tart.

Fotó: MMG

13 éve ösztönzik a sertéshúsfogyasztást

Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium államtitkára a 13. éve megrendezett sertéshúsfogyasztást ösztönző kampány sajtótájékoztatóján hangsúlyozta a sertéshús, mint a magyar gasztronómia egyik legtradicionálisabb alapanyagának fontosságát.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: