0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. augusztus 19.

Megújult a BB: fiatalos megjelenés, üde borokkal

Egy-egy márka újragondolása, korszerűsítése szokványos jelenségnek tekinthető a borágazatban. Ennek oka elsősorban a piaci trendek változásában és a fogyasztói elvárások finomodásában keresendő.

Terleth Gabriella, a cég PR-menedzsere a BB bor- és pezsgőcsalád megújítási folyamatát bemutatva aláhúzta: „általánosságban elmondhatjuk, hogy a BB márka megújítását a holisztikus gondolkodásmód jellemzi, valamint az, hogy mindenből a maximumot akarjuk kihozni. A kezdetektől egy átfogó folyamatban gondolkodtunk, melynek a végeredménye, hogy a fogyasztók egy teljesen új, kiemelkedő minőségű bor- és pezsgőcsaládot kapnak”.

A termékcsalád a megújulással egy letisztult, elegáns külsőt kapott, a betűk azonban hasonlítanak a korábban megszokott BB logóra. A választást segítendő a főcímkén színkóddal és karakterjegyekkel találkozhatnak a fogyasztók, a hátcímkén pedig egy csúszka jelöli a borok ízkarakterét.

„James Davis Master of Wine a tudása legjavával támogat bennünket ebben a hosszú és mindenre kiterjedő folyamatban, amelynek során az első szőlőszemtől az utolsó csepp borig mindenre figyelünk.

De azt sem szabad elfelejtenünk, hogy egy ilyen nagy lélegzetvételű feladat nem csak egy ember szakértelmén és erőbefektetésén múlik. A BB bor- és pezsgőcsalád megújítása egy igazi csapatmunka volt, minden kolléga a tudása legjavát tette hozzá a projekthez. Mindannyiuknak hálával tartozunk ezért” – mondta Terleth Gabriella.

Kácsor Bence, a BB pincészet főborásza a januárban indult, James Davis-szel kialakított szakmai együttműködést jellemezve kifejtette: „az elmúlt időszakban több száz bort kóstoltunk végig közösen. Nemcsak a saját portfóliónk, hanem a borvidék és Magyarország különböző borait is. Mindezek alapján immár pontosan tudjuk, mik az erősségeink, miben fejlődhetünk és miként használhatjuk ki a bennünk rejlő potenciált”.

„Sok szó esett arról is, hogyan változnak ma a borfogyasztási szokások világszerte, és hogyan tudunk ehhez alkalmazkodni anélkül, hogy feladnánk az értékeinket. Ez a közös munka számunkra is tanulási folyamat volt. Nem kaptunk kész recepteket, nem vettük át egy az egyben más országok jó gyakorlatait, hanem lépésről lépésre haladunk a fejlődés útján. James Davis tudása, tapasztalata és nyitottsága iránytűként segít minket abban, hogy ne veszítsük szem elől a legfontosabb célt: a BB borok és pezsgők folyamatos minőségi fejlődését” – emelte ki a szakértő hozzátéve, számukra a bor nem csupán ital, hanem egy történet, amelyet együtt írunk – szakértelemmel, innovációval és elkötelezettséggel. A BB pincészetben a bor iránti szenvedély találkozik a modern technológiával, a folyamatos fejlődéssel és az értékteremtő szemlélettel. Innovációs törekvéseik túlmutatnak a technológián: új ízvilágokkal, friss koncepciókkal és izgalmas borélményekkel szeretnék megszólítani a fiatal felnőtt generációt is.

Céljuk, hogy a hazai és nemzetközi borpiacon olyan minőségi borokat kínáljanak, amelyek egyszerre tükrözik a Balatonboglári borvidék karakterét és a XXI. századi borászati innováció lehetőségeit. Szakértő csapatuk a legmodernebb technológiák segítségével dolgozik azon, hogy minden palackban ott legyen a precizitás, a kreativitás és a természet tisztelete.

Forrás: magyarmezogazdasag