Terleth Gabriella, a cég PR-menedzsere a BB bor- és pezsgőcsalád megújítási folyamatát bemutatva aláhúzta: „általánosságban elmondhatjuk, hogy a BB márka megújítását a holisztikus gondolkodásmód jellemzi, valamint az, hogy mindenből a maximumot akarjuk kihozni. A kezdetektől egy átfogó folyamatban gondolkodtunk, melynek a végeredménye, hogy a fogyasztók egy teljesen új, kiemelkedő minőségű bor- és pezsgőcsaládot kapnak”.
A termékcsalád a megújulással egy letisztult, elegáns külsőt kapott, a betűk azonban hasonlítanak a korábban megszokott BB logóra. A választást segítendő a főcímkén színkóddal és karakterjegyekkel találkozhatnak a fogyasztók, a hátcímkén pedig egy csúszka jelöli a borok ízkarakterét.
De azt sem szabad elfelejtenünk, hogy egy ilyen nagy lélegzetvételű feladat nem csak egy ember szakértelmén és erőbefektetésén múlik. A BB bor- és pezsgőcsalád megújítása egy igazi csapatmunka volt, minden kolléga a tudása legjavát tette hozzá a projekthez. Mindannyiuknak hálával tartozunk ezért” – mondta Terleth Gabriella.
Kácsor Bence, a BB pincészet főborásza a januárban indult, James Davis-szel kialakított szakmai együttműködést jellemezve kifejtette: „az elmúlt időszakban több száz bort kóstoltunk végig közösen. Nemcsak a saját portfóliónk, hanem a borvidék és Magyarország különböző borait is. Mindezek alapján immár pontosan tudjuk, mik az erősségeink, miben fejlődhetünk és miként használhatjuk ki a bennünk rejlő potenciált”.
„Sok szó esett arról is, hogyan változnak ma a borfogyasztási szokások világszerte, és hogyan tudunk ehhez alkalmazkodni anélkül, hogy feladnánk az értékeinket. Ez a közös munka számunkra is tanulási folyamat volt. Nem kaptunk kész recepteket, nem vettük át egy az egyben más országok jó gyakorlatait, hanem lépésről lépésre haladunk a fejlődés útján. James Davis tudása, tapasztalata és nyitottsága iránytűként segít minket abban, hogy ne veszítsük szem elől a legfontosabb célt: a BB borok és pezsgők folyamatos minőségi fejlődését” – emelte ki a szakértő hozzátéve, számukra a bor nem csupán ital, hanem egy történet, amelyet együtt írunk – szakértelemmel, innovációval és elkötelezettséggel. A BB pincészetben a bor iránti szenvedély találkozik a modern technológiával, a folyamatos fejlődéssel és az értékteremtő szemlélettel. Innovációs törekvéseik túlmutatnak a technológián: új ízvilágokkal, friss koncepciókkal és izgalmas borélményekkel szeretnék megszólítani a fiatal felnőtt generációt is.
Céljuk, hogy a hazai és nemzetközi borpiacon olyan minőségi borokat kínáljanak, amelyek egyszerre tükrözik a Balatonboglári borvidék karakterét és a XXI. századi borászati innováció lehetőségeit. Szakértő csapatuk a legmodernebb technológiák segítségével dolgozik azon, hogy minden palackban ott legyen a precizitás, a kreativitás és a természet tisztelete.