A termesztési területek változatosságának köszönhetően a Campo de Lorca vállalat egész évben szállít brokkolit partnereinek, mellette karfiolt, kelkáposztát és lapos fejes káposztát is kínál.
Toni Piernas, a vállalat kommunikációs igazgatója szerint a brokkolit leginkább téli zöldségként tartják számon, most arra vállalkoztak, hogy ezen a tévhiten változtassanak. Ezért idén nyáron a Brócoli egyesülettel karöltve kampányt indítottak a közösségi médiában a brokkolifogyasztás idényének meghosszabbítására, miközben a zöldségfogyasztás előnyeit is hangsúlyozták.
A vállalat által forgalmazott 120 ezer tonna zöldségből körülbelül 50 ezer tonna a brokkoli.
A koronavírus-járvány miatt a szuperélelmiszernek kikiáltott brokkoli iránt 10%-kal nőtt a kereslet. A brokkoli antioxidánsokban gazdag, magas C-vitamin-tartalmú zöldég, így erősíti az immunrendszert. E-vitamin is van benne, és magas a rost-, foszfor- és kalciumtartalma. Minden zöldség egészséges, de azok között is élen jár a brokkoli, állítja Toni Piernas.
A cég elkötelezett a környezetbarát megoldások iránt, ezért új, komposztálható csomagolást használnak, a napelemekkel pedig mintegy 25%-kal csökkentették az áramfelhasználásukat.
Ezenkívül a Campo de Lorca egy új termékcsaládon dolgozik. Novemberben Cricket Bio márkanéven bio-brokkolikrémlevest hoznak forgalomba, és remélik, hogy egész Európában kedvelik majd.