0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 19.

A kávés Coca-Cola az üdítők új szenzációja

Az üdítőiparban központi helyet foglaló vállalat legújabb szenzációja a kávé és Coca-Cola kombinációja, mely tökéletes választás lehet a pandémia miatti bezárások idején is. A különleges számsavas üdítő már elérhető az Egyesült Államokban.

A Coca-Cola vállalat bejelentette legújabb termékét, ami nem mást, mint a hideg kávé és a klasszikus kóla kombinációja, melyet fémdobozos kiszerelésben kezdenek forgalmazni az Egyesült Államokban. Ezeknek az italoknak az alapját brazil kávéból készítik, majd a már jól ismert üdítő itallal kombinálják. A vállalat döntése alapján ezeket a különlegességeket több ízben forgalmazzák a közel jövőben –feketekávé, vanília és karamell -, valamint feketekávés és vaníliás ízben a cukormentes, Zero változata is megtalálható lesz a polcokon.

A promóciós felvételen a kávés Coca-Cola dobozok szerepelnek, melyek mellett a „nagyszerű Coca-Cola íz, főzött, gazdag íz világú, luxus kávéval” szöveg olvasható.

A vállalat a termék bejelentését a Twitteren tette közzé a hivatalos Coca-Cola felhasználói fiókjával, melyben a felhasználók kérdéseire is válaszoltak az itallal kapcsolatban.

 

 

„A dobozos üdítők 70 kalóriát tartalmaznak, de két ízben elérhető a cukormentes, Zero változat is. A termékek pedig a legtöbb boltban már ezen a héten elérhetőek lesznek” – írja a Coca-Cola hivatalos Twitter oldala. Azonban nem teljesen egyértelmű, hogy ezek az italok kizárólag az Amerikai Egyesült Államok polcain lesznek elérhetőek vagy az Egyesült Királyságban is. Ellenben ez a kávés üdítőital már egy ideje megtalálható a nemzetközi piacon, beleértve Ázsiát (Japánt és Vietnámot) és Ausztráliát.

2006-ban a Coca-Cola bejelentette a „Blak” elnevezésű termékét Amerikában, mely alatt a kávé ízű – nem tartalmú – kólát értették, de a termék nem szerepelt jól az eladások során, így pár évvel később megszüntették a forgalmazását.

Az elmúlt években a vállalat legnagyobb próbálkozása a márka fenntarthatóságának fejlesztése, aminek kiindulópontja a számtalan bírálat volt a műanyaggal való környezetszennyezés miatt. A Coca-Cola bejelentése szerint 2020 szeptemberétől az Egyesült Királyságban a gyártás során felhasznált műanyagok 50%-át újrahasznosított forrásokból szerzi be.

E szerint minden műanyag palack előállítása során 50%-ban újrahasznosított forrásokból szerzik be az előállításhoz szükséges anyagot, beleértve a Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite és a Dr Pepper csomagolását is.

Ám az ígéretük ellenére tavaly decemberben a vállalat „elnyerte” a műanyagok által leginkább szennyező vállalat címet, melyet immáron sorozatban a harmadik éve birtokol, az éves Break Free from Plastic – több mint 11 000 szervezetből álló csoport, mely elkötelezett a műanyag szennyeződés elhárításában – ellenőrzések során.

A felmérés szerint a vállalat által gyártott műanyagokat találtak elszórva a strandokon, folyókban és parkokban szerte a világon.

A Coca-Cola válaszul kijelentette ezekre a vádakra, hogy „a műanyag pazarlás kritikus kérdésére a megoldás már folyamatban van és dolgoznak az ügyön.”

„Fontos döntés mellett köteleződtünk el világszerte mégpedig, hogy minden palackunkat visszaszerezzük 2030-ra, tehát nem az óceánban vagy a szemetesben végzik a csomagolások, hanem újrahasznosítjuk ezeket a hulladékokat, hogy új palackokat hozzunk lére belőlük” – közölte a vállalat szóvivője.

 

Forrás: independent.co.uk