Back to top

10 újságunk ingyen elérhető szeptember 9-től!

Olvassa lapjainkat a Laptapiron ingyenesen!

Magyar Mezőgazdaság, Kertészet és Szőlészet, Kistermelők Lapja, Kertbarát Magazin, Kerti Kalendárium, Méhészet, A Mi Erdőnk, Borászati Füzetek, Állattenyésztés és Pegazus.

10 lap számos, érdekes téma. Most Ön is beleolvashat lapjainkba.

A Laptapir a digitális lapmegjelenés piacán egy egyedülálló konstrukcióval van jelen.

Mind weboldalon, a www.laptapir.hu-n, mind pedig applikáción keresztül elérhető a felület. Az oldalra beregisztrálva és a havi díjat befizetve egy lap áráért több, mint 100 magazint olvashat, változatos témákban. A hozzáférést családtagjaival is megoszthatja, több eszközön is lehetősége van bejelentkezni.

Látogasson el a 34. Bábolnai Gazdanapokra és a belépőjegy mellé egy hetes ingyenes Laptapir hozzáférést biztosítunk.

Regisztráljon szeptember 9-30. között a laptapir.hu weboldalon vagy a laptapir.hu applikáción

a rendezvény helyszínén kapott kuponkóddal.

A regisztrációtól számított 7 napon át olvashatja ingyenesen lapjainkat.

Amennyiben már felhasználó a laptapir.hu-n és jelenleg nem rendelkezik aktív előfizetéssel, akkor belépve a profiljába a felugró oldalon tudja beírni és aktiválni a kiállításon kapott kuponkódot akár a „Bankkártyával fizetek” akár az „Átutalással fizetek” jóváhagyás gombra kattintva. 

Látogasson el a 34. Bábolnai Gazdanapokra és bővítse szakmai ismereteit vagy kapcsolódjon ki!

Forrás: 
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Tartsuk meg a gyepet, és a gyep megtart minket!

A hazai gyepek állapota nagyon sokat romlott a Natura 2000 szabályozás óta. Egyre kevesebb állatot képesek ellátni egyre kevesebb legeltetési nappal. Mindez a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, valamint kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. Agrárakadémia rendezvénysorozata keretében hangzott el a MATE Kaposvári Campusán április 20-án.

Ismét kiváló üzleti márka lettünk

A legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkákat díjazták. Kiadónk, a Magyar Mezőgazdaság Kft. kiváló üzleti márka kategóriában immáron hatodik alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat, amelyet Sári Enikő ügyvezető igazgató személyesen vett át.

Akarunk-e jövedelmezőbben gazdálkodni?

Az igazi kérdés nem az, hogy akarunk-e digitális alapon, precíziósan termelni, vagy hogy melyik szoftver erre a legalkalmasabb, hanem hogy akarunk-e eredményesebben, nagyobb haszonnal gazdálkodni. Egyebek mellett ez derült ki az Agrárakadémia idei első rendezvényén a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem gödöllői kampuszán a A MATE és a Magyar Mezőgazdaság Kiadó rendezésében tartott fórumon.

Kiadónk médiapartnerként csatlakozott a Magyarok Kenyere programhoz

Az Országházban került sor a Magyarok Kenyere – 15 millió búzaszem program szervezői és a Magyar Mezőgazdaság Kft. közötti együttműködési megállapodás aláírására, amelynek célja a kezdeményezés kommunikációs és médiatámogatásával, népszerűsítésével kapcsolatos közös tevékenységek kereteinek kijelölése.

A Giro d’Italia 2022 hivatalos támogatója lett a New Holland

A New Holland Agriculture 2022. február 3-án jelentette be, hogy a Giro d’Italia 2022 kerékpárverseny hivatalos támogatója lett. A márka a világ legjobb kerékpárversenyzőit fogja kísérni Magyarország és Olaszország útjain, ahogy végighaladnak az év első nagy versenyének 21 szakaszán.

Hullámvasúton a kommunikáció

Minden agrárpiaci szereplő életére és tevékenységére hatással vannak a változó tartalomfogyasztási trendek és az ezek hatására létrejövő új marketingkommunikációs és értékesítési eszközök. Az elmúlt időszak súlyos csapást mért számos iparágra, amely miatt a kommunikációs- és marketingeszközök hatékonysága is folyamatos változásban van.

Az egyetlen kertészeti hetilap

Az immár 71. évfolyamába lépő Kertészet és Szőlészet 2022-ben is hetente viszi házhoz az ágazati híreket, tudósít a szakmai rendezvényekről, ismerteti a legújabb technológiákat, fajtákat.

Tisztában kell lenniük a fogyasztóknak az uniós mezőgazdasági termékek értékeivel

A következő évre 185,9 millió eurót különítettek el az unióban termelt agrár-élelmiszeripari termékek közösségen belüli és kívüli népszerűsítésére. Az ideihez hasonlóan a jövő évi promóciós munkaprogram is azokra a termékekre és gyakorlatokra összpontosít, amelyek segítenek megvalósítani az európai zöld megállapodás célkitűzéseit. Így például a biotermékekre, gyümölcsök-zöldségekre, állatjóllétre.

Magyar Mezőgazdaság – 30 éve hitelesen az agrártársadalomért – a kiadónk tulajdonosaival beszélgettünk

A Magyar Mezőgazdaság Kiadó alapításának 30 évfordulóját ünnepli. Ebből az alkalomból ült mikrofon elé négy tulajdonos, hogy erről a kalandokban és kihívásokban is bővelkedő 3 évtizedről meséljenek. A beszélgetés során régi, kedves anekdoták épp úgy előkerülnek, mint a jövő kihívásai.

Szakmáról közérthetően: Adorján János-díj 2021

A Magyar Mezőgazdaság hetilap, visszanyúlva a gyökereihez, 2018-ban első főszerkesztőnkről, Adorján Jánosról elnevezett díjat alapított, amit külső szerzőink közül az kaphat meg, akinek írását, szakmai tanácsait olvasóink hasznosnak, gazdálkodásukban hasznosíthatónak, informatívnak és közérthetően megfogalmazottnak ítélnek.