0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. május 18.

Vegán január Németországban

Negyedik alkalommal hirdeti meg Németországban a Veganuary kampányt a SanLucar és a Kitchen Stories. A spanyol zöldség-gyümölcs kereskedő és a népszerű főzőapplikáció vegán ételek készítésére ösztönzi a vásárlókat 2024 januárjában.

A közös akció során a premium termékeket forgalmazó SanLucar figyelemfelkeltő kihelyezésben kínál banánt, almát, ananászt, hagymát, paradicsomot és sütőtököt a német szupermarketekben. A zamatos gyümölcsök és zöldségek mellett megtalálhatók a receptek is, amelyekben leírják például a karamellizált hagymával készült vegán rizottó, az öt összetevőből álló sütőtökleves, vagy a „Moonlight smoothie” (holdfény smoothie) elkészítésének módját. A különleges recepteket a nagykereskedő és a Kitchen Stories applikáció fejlesztői együtt dolgozták ki, hogy elősegítsék az egészségesebb táplálkozást.

Emellett azt hangsúlyozzák, hogy az ízletes ételek elkészítése és kipróbálása örömforrás is, hozzátartozik az élet élvezetéhez.

Az előző Veganuary kampány nagyon sikeres volt, majdnem 32 millió megkeresést értek el, a zöldség-gyümölcs forgalom pedig 83%-kal nőtt a különleges kialakítású standokon. Ezeken a kihelyezéseken figyelemfelkeltő táblákkal, kinyomtatott receptekkel és lebegő hirdetésekkel ösztönözték a vásárlást.

A Kitchen Stories 2013-ban Berlinben alapított főző platform, ami applikáció, weboldal vagy okosTV formájában érhető el. Egyedül az appot 22 millióan töltötték le 150 országban. A SanLucar Németországon kívül Ausztriában, Hollandiában, Lengyelországban, Belgiumban, Svédországban, a Közel-Keleten, valamint Kanadában van jelen több mint 100 különféle zöldséggel és gyümölccsel, amelyek 35 országból származnak.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/sanlucar.com