A közös akció során a premium termékeket forgalmazó SanLucar figyelemfelkeltő kihelyezésben kínál banánt, almát, ananászt, hagymát, paradicsomot és sütőtököt a német szupermarketekben. A zamatos gyümölcsök és zöldségek mellett megtalálhatók a receptek is, amelyekben leírják például a karamellizált hagymával készült vegán rizottó, az öt összetevőből álló sütőtökleves, vagy a „Moonlight smoothie” (holdfény smoothie) elkészítésének módját. A különleges recepteket a nagykereskedő és a Kitchen Stories applikáció fejlesztői együtt dolgozták ki, hogy elősegítsék az egészségesebb táplálkozást.
Az előző Veganuary kampány nagyon sikeres volt, majdnem 32 millió megkeresést értek el, a zöldség-gyümölcs forgalom pedig 83%-kal nőtt a különleges kialakítású standokon. Ezeken a kihelyezéseken figyelemfelkeltő táblákkal, kinyomtatott receptekkel és lebegő hirdetésekkel ösztönözték a vásárlást.
A Kitchen Stories 2013-ban Berlinben alapított főző platform, ami applikáció, weboldal vagy okosTV formájában érhető el. Egyedül az appot 22 millióan töltötték le 150 országban. A SanLucar Németországon kívül Ausztriában, Hollandiában, Lengyelországban, Belgiumban, Svédországban, a Közel-Keleten, valamint Kanadában van jelen több mint 100 különféle zöldséggel és gyümölccsel, amelyek 35 országból származnak.