Ha marketinges szemmel vizsgálunk egy terméket – pl. nyomtatott agrármagazint – míg van cél és célcsoport, addig van értelme foglalkozni vele. Márpedig a nyomtatott agrárszaklapok piaca azt mutatja, hogy rengeteg olvasónak jelent hiteles információt a „print”.
Az előnyök egyértelműek: az olvasók szempontjából hiteles információk ellenőrizhető szakértőktől, kevésbé zavaróak a reklámok az olvasó szempontjából és nincs AdBlock, mely kiszűrheti a reklámot, mely a hirdető szempontjából fontos.
Nyomtatott szóra mindig szükség lesz
Az online térhódítása vitatatlan az elmúlt 2 évtizedben, de a meredeken felfelé törő görbe kezd ellaposodni. Csak be kell lépni egy könyvesboltba, vagy végig kell nézni egy hipermarket újságosstandját – ha nem lenne nyereséges ez a piac, nem lenne ilyen széles választék.
Hogy a nyomtatott sajtó át tud-e esni olyan rebrandingelésen mint mondjuk a magyar bor, kolbász, pálinka, vagy épp a kézműves sörök térhódítása, erről beszélget a Magyar Mezőgazdaság Kft. marketing koordinátora, Kadosa Gábor és Mizsei Károly, onlineüzletág-vezető.
További érdekességek: