Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.
Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat:
• országos bannerhirdetésekkel,
• televíziós reklámkampánnyal,
• a trappista gyártását bemutató edukációs kisfilmmel,
• influencer együttműködésekkel,
valamint ismeretterjesztő, oktató jellegű közösségi média posztokkal hirdeti a sajtfogyasztás fontosságát.
A kampány központi platformja a Sajtszív weboldala, amely minden kommunikációs csatornán megjelenik, és közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztók és a kampány fő üzenetei között. A honlap kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.