A horvátországi leányvállalat 28, míg az egyéb külföldi piacok 10 százalékkal járultak hozzá az árbevételhez. A több mint 1400 hazai franchise-partnerrel rendelkező Pek-Snack saját alkalmazottainak létszáma 350 fő.
Novák Zoltán, a Pek-Snack Csoport ügyvezetője az eredmények kapcsán elmondta: a Pek-Snack árbevételében már közel 40 százalékos a nemzetközi értékesítés aránya, amelynek további bővítése stratégiai céljaik között szerepel, mert így szeretnék erősíteni a vállalat stabil eredménytermelő képességét. Az ügyvezető hozzátette: a tavalyi növekedést a piaci bővülés mellett az olyan külső kihívásokra adott hatékony válaszokkal biztosították, mint az infláció, a fogyasztói árérzékenység vagy az emelkedő működési költségek.
Minőségi termékek és működési hatékonyság

A vállalatcsoport a magas minőségű termékek előállítása mellett folyamatosan javítja működési hatékonyságát, valamint fejleszti termékeit, hogy azok igazodjanak a vevői igényekhez, sok esetben a termékfejlesztésekkel a piacot is alakítva. Erősítik együttműködésüket kiskereskedelmi hálózatokkal, és folytatják franchise-hálózatuk fejlesztését is.
Ennek érdekében az idei évben elindították csomagolóanyag-súlycsökkentési programjukat, melynek egyik első eredménye, hogy a fánkok csomagolásához használt kartonpapír cseréjével 15 százalékkal csökkentették a hulladék mennyiségét.
A csoport igali központja mindemellett saját szennyvíz-előkezelő teleppel rendelkezik, így a közösségi hálózatba már csak tisztított szennyvizet juttatnak. A Pek-Snack arra is figyelmet fordít, hogy a gyártás során a fagyasztórendszer működése közben keletkező hulladékhőt melegvíz előállítására használják.
7 ok, amiért érdemes fehérjével kezdeni a napot
5 szuperreggeli: ezeket válaszd, ha nincs időd, de fontos az egészséged