Terv a piac és a kapacitás növelése
A gyártás mellett a legfontosabb piacot találni a termékeknek. Jelenleg stabilan elérhetők a Tesco áruházakban és idényjelleggel a SPAR-üzletekben, de komoly forgalmazóvá vált a Kifli.hu is. Természetesen tovább szeretnék bővíteni a hazai piacon való megjelenésüket, ami nem egyszerű feladat annak ismeretében, hogy mennyi vadhúst fogyaszt a magyar társadalom.
– Azt gondoljuk, hogy növekedést érhetünk el itthon is, mert aki megkóstolja a vadhúsból készült termékeinket, az visszatérő vásárló lesz, de az igazi potenciált az exportban látjuk. Magyarország jó helyzetben van, komoly a vadbőség, ezért van hová fejlődni a nemzetközi beszállítói piacon – árulja el a tervekről.

Az üzem 1 milliárd forint ráfordítással valósult meg. Végigjárva a labirintusszerűen elhelyezkedő 94 high-tech technológiával felszerelt, patika tisztaságú helyiséget, felmerül kérdés, mik lehetnek a jövőbeni tervek.
Arra koncentrálnak, hogy a meglévő termékkörből növeljék a volument, ehhez egy pályázat segítségével tároló-kapacitásbővítésen és egy újabb csomagolórészleg megvalósítását gondolkodnak. Addig pedig igyekszenek minél jobban kihasználni a meglévő lehetőségeket, és meggyőzni bennünket, hogy a vadhús finom és egészséges, az egészséges táplálkozási trendbe kiválóan beilleszthető, ezért fogyasszuk minél gyakrabban.
Bőgést váltó barcogás – októberben megkezdődik a dámnász
Struccsonka, mangalicaszalonna és szarvaskolbász: ritkaságok hagyományos köntösben