A vállalat előrelépett a klímavédelem, a mezőgazdaság, a vízgazdálkodás és a csomagolás területén kitűzött céljai felé, sőt, két táplálkozási célját az előirányzott időpont előtt, már egy évvel korábban túlteljesítette – írja az esmmagazine.com.
A mezőgazdaságban a regeneratív gazdálkodási gyakorlatokat már 3,5 millió hold területen alkalmazzák, ezzel közelebb kerülve a 2030-ra kitűzött 10 millió holdas célhoz. A cél az egészségesebb talaj, tisztább levegő és jobb terméshozam elérése.

A vállalat pótolta az olyan gyártóüzemeiben felhasznált víz körülbelül 75%-át, amelyek vízhiányos területeken működnek – ez globálisan 24 milliárd liter vizet jelent. 2006 óta pedig több mint 96 millió ember számára segített biztonságos ivóvízhez jutni.
2023 és 2024 között a vállalat 5%-kal csökkentette az elsődleges csomagolásban használt szűz műanyag mennyiségét a kulcsfontosságú piacain, és 15%-ban újrahasznosított műanyagot használt.
A PepsiCo egy évvel a kitűzött határidő előtt túlteljesítette 2025-ös céljait
Italainak 67%-a kevesebb mint 100 kalóriát tartalmaz hozzáadott cukorból 12 unciás (kb. 3,5 dl) adagban, -míg kényelmi élelmiszereinek 77%-a nem haladja meg az 1,3 milligramm nátriumot kalóriánként.