0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. december 4.

Borkiszállítás jelmezben a karantén idején

A családi tulajdonban lévő Bigsby's Folly Urban Borkereskedés Denver-ben (Colorado) egyedülálló módon építette fel a kapcsolatát az ügyfelekkel a koronavírus okozta karantén ideje alatt. A társalapító és társtulajdonos Chad Yetka minden nap más jelmezt visel, hogy bort szállítson a megrendelőknek.

Amikor Jared Polis, Colorado kormányzója bejelentette, hogy az éttermeket és bárokat az állami karantén alatt be kell zárni, Chad és üzleti partnere, valamint felesége, Marla Yetka egymásra nézett, és azt kérdezték: „Mit fogunk tenni?”, de gyorsan úgy döntöttek, hogy a stresszes helyzetben is mosolyt akarnak varázsolni fogyasztóik arcára.

Chadnak támadt az ötlete, hogy az egyik jelmezét felhasználja – egy régi rózsaszín nyuszi jelmezt a The Christmas Story-tól -, és ügyfeleik számára ebben szállítja házhoz a borokat. Olyan sok embert megmosolyogtattak, hogy Chad és Marla úgy döntött, folytatják a jelmezes kiszállítást.

A Chadról készült fotó bejárta az internetet és felesége hamarosan elkezdett megunt jelmezeket kérni a vásárlóktól. Így a legtöbben, akik személyesen jöttek átvenni a boraikat, azok hoztak magukkal egy-egy jelmezt is, Chad pedig minden nap más szerelésben parádézott. A bolondos stratégiához csatlakozott kutyájuk is, így tényleg mosolyt tudtak csalni a környék lakosainak arcára, és a vállalkozásuk sem ment csődbe – olvasható a Lonely Planet cikkében.

„Voltak olyan ügyfeleink, akik mérföldes távolságból utaztak, hogy bort vegyenek és Chadot megnézzék” – hívta fel a figyelmet Marla, hogy ezáltal olyan módon ismerhetik meg ügyfeleiket, ahogyan még soha nem volt rá lehetőségük.

„Az emberek jönnek, és hat lábnyira állunk egymástól, de tudunk beszélgetni velünk” – mondta Marla. A napjaikról mesélnek, a gyerekekkel való állandó otthoni foglalkozásról, személyes történeteikről.

A Bigsby’s Folly által képviselt bortermelők palackjaik mellett kis kiszerelésű válogatást is készítenek. Nemrégiben új falfestmény jelent meg Denverben, tisztelegve a város egészségügyi dolgozói előtt. Marla összeállt a művész Austin Zucchini-Fowler-el, és közreműködésével egyedi címkéket készítettek az egy vacsorhoz elegendő kisüvegekhez, emellett ingyenes ajándékot ajánlottak fel minden hozzájuk ellátogató egészségügyi dolgozó számára.

Forrás: Lonely Planet