0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. március 19.

Hamarosan kiderül mi van a maszk mögött

Az eddiginél is látványosabb, city light kampánnyal folytatódik a "Vedd a hazait! Védd a hazait!" mozgalom, amelyet a Magyar Termék Nonprofit (MTN) Kft. indított mintegy két hónapja. A cél továbbra is az, hogy a fogyasztók figyelmét a magyar termékekre irányítsák. Az új kezdeményezésről és az akció eddigi részleteiről online sajtótájékoztatón számolt be Benedek Eszter, a MTN Kft. ügyvezetője.

Az új kampányban húsz márka plakátjait helyezték el főváros forgalmasabb közlekedési megállóiban. Ám a jelenlegi járványügyi intézkedések betartásának fontosságára is utalva a plakátokat kezdetben óriási #veddahazait szájmaszkok takarják és csak a kampány félidejénél fedik fel, hogy mi van mögöttük, tudtuk meg Benedek Esztertől, a MTN Kft. ügyvezetőjétől.

A meghökkentő ötlettől azt várják, hogy  a plakát még jobban odavonzza az emberek figyelmét, és még többekhez eljut az üzenet. A city light megvalósításáról mini reklámfilmeket is készítettek, ezeket megoszthatják az érintett cégek, valamint közzéteszik a MTN Kft. „A magyar a nyerő” közösségi oldalán is. 

Főként élelmiszeripari  márkákat népszerűsítenek a maszkos plakátokon, a csatlakozásnak pedig ez esetben is egyetlen feltétele volt, hogy a terméket itthon gyártsák.

Tervezik, hogy a későbbiekben a magyar szolgáltatások népszerűsítésére is kiterjesztik a kampányt,  mindenekelőtt a járványtól leginkább sújtott turisztikai ágazatot támogatnák vele.

A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat március végén indította a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég  a járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében. A hazai termékek választásával azonban nemcsak támogatjuk a hazai cégeket, munkáltatókat,  hanem megbízható magyar árukat vásárolunk.

A tapasztalatok kedvezőek, az emberek megértették az összefogás jelentőségét és sokkal inkább fordulnak a magyar termékek irányába.

A kampány a facebookon indult el, a #veddahazait képkeret beállításával magánszemélyként is kifejezhetjük, hogy fontos számunkra a hazai termék választása. A gyártók, kereskedők közül  eddig több mint ötven társaság használja és népszerűsíti a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét,  köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó, de csatlakozott dísznövény-termesztő és kerékpárgyártó is. Több áruházlánc újságjaikban, óriásplakátokon vagy üzlettéri kihelyezéseken népszerűsítik a hazai márkákat.

A kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival.

A mozgalom népszerűsítésére a MTN Kft. „A magyar a nyerő „facebook csatornáján hirdetési kampány zajlik. A képkereten kívül megosztanak #veddahazait posztokat, és nyereményjátékokat hirdettek. Április elején három hónapos Youtube kampányt is indítottak, amelynek keretében a tavaly készült „Válaszd a hazait” kampányfilmet kiegészítették a „Vedd a hazait!” üzenettel. A  kisfilmet már több mint 600 ezren látták, bíznak az 1 milliós látogatottság elérésében. 

Jótékonysági kezdeményezésben is részt vesz a MTN Kft. Hazai pakk néven egységcsomagokat állítottak össze a magyar szervátültetettek számára, A csomagokban 25 védjegyhasználó partner adományait, tartós élelmiszereket, papírárut, tisztító és fertőtlenítő szereket juttatnak el 100 rászoruló családnak.

További híreket „koronavírus” témakörben, ide kattintva olvashat tematikus oldalunkon.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu