A megszokott tömegreklámok világától jócskán eltér az a kisfilm, amelyet a német EDAKA konszern marketingcsapata készített, a történet egy fiúról Eatkarusról szól, és arról, hogyan valósítja meg az álmait.
A klip helyszíne egy elképzelt valóságot mutat be, ahol az emberek, de még a kutyák is olyan hatalmasra híztak, akár egy légballon. Miközben örömmel eszik reggel-délben-este a nem túl étvágygerjesztő zöldesszürke pépet.
Az elhízott emberek közé tartozik hősünk Eatkarus is, akinek nevét az angol „eat – enni” szóból, és a görög mitológiai alak, Ikarosz nevéből szerkesztették. Amikor meglát egy kecsesen elsuhanó madarat, elhatározza, hogy megpróbál kitörni a túlsúlyos hétköznapokból.
Arról álmodozik, hogy madárként repül majd ő is, és mindent megpróbál, hogy ezt megvalósítsa. Először léggömbökkel próbálkozik, de a nehéz test elszakítja a köteleket, majd Ikaroszhoz hasonlóan szárnyakat szerel a hátára, de a gravitáció itt is győzedelmeskedik.
A megoldás kulcsát a madár hozza el számára, aki élvezetesen csipegeti a gyümölcsöket.
és hamarosan ő is követi a madár étrendjét, amitől szinte leolvadnak a kilók róla, és szabadon szárnyal a tavaszi szélben. Mert amit eszel, azzá leszel!
youtube://v/To9COZq3KSo