A Singapore Airlines nem rendelkezik belföldi hálózattal, és a határok lezárása miatt súlyos anyagi veszteségeket szenved. Az alkalmazottainak nagy részétől megválni kényszerülő vállalat vezetése több alternatívát dolgozott ki az életben maradásra, például túrákat kínál oktatási központjában, hogy az érdeklődők megismerjék a a géptípusokat, a pilóták a műszaki személyzet és a légiutas kísérők munkáját, valamint igénybe vehetik a repülési szimulátort a repülés szerelmesei, akik most kénytelenek lemondani erről az élményről.
Emellett különleges szolgáltatást vezet be október elejétől az innovatív cégvezetés, luxusétteremmé alakította a legnagyobb gépét.
Ha az ügyfelek úgy döntenek, hogy inkább az otthonukban fogyasztanák el a kiválasztott menüt, azt a légiutas kísérők házhoz szállítják, ami mellé üdvözlő videókat, útmutatásokat kapnak az edények melegítéséről és a szervírozásról, valamint egy speciálisan összeállított felvételt a fedélzeti élmények pótlásához – közölte a légitársaság.
A példa nem egyedüli, a
amikor megjelennek az étteremben, amit repülőgép alkatrészekkel és ülésekkel díszítettek, hogy hiteles hangulat kísérje a kávézás és étkezés élményét.
A nyugdíjas repülőgépek étteremmé történő átalakítása nem új koncepció, de az aktív repülőgépek ilyen célokra történő felhasználása azt mutatja, hogy a légitársaságok kemény pénzügyi nyomás alatt vannak, és az utasforgalom várhatóan 2024-ig nem tér vissza a pandémiát megelőző szintre.