A 2024-es Fruit Logistica kiállításon az AMC standján megjelent magyar vállalkozások elsősorban frissárut – például kajszibarackot, meggyet, almát, paprikát és paradicsomot – kínáltak a kiváló minőséget kereső beszerzők figyelmébe.
Elérték a céljukat
A Fruit Logistica kiállítás újdonságai közt minden évben bemutatnak posztharveszt technikákat is. Az Airocide, Sterilumen és Puro Lighting termékek olyan innovatív megoldások, amiknek ott a helyük ezeken a kiállításokon, monda szerkesztőségünk kérdésére Nosza Adrienn, a Cellarius Kereskedőház Kft. munkatársa. Az általuk forgalmazott termékek a komplex levegőfertőtlenítésre alkalmasak, egyebek között a gombák, baktériumok, vírusok, illékony szerves gázok (VOC) stb. eltávolítására. Idén már a harmadik alkalommal vettek részt a kiállításon, hogy megismertessék és elmélyítsék az oda látogatók tudását a PCO és UV-C alapú levegőfertőtlenítéssel kapcsolatban.
A kiállításon való megjelenésre marketing szempontból több fizetett közösségimédia-poszttal készültek, szűkítve tematikus keresőszavakkal. A rendezvényre pedig a kínálatukat, az újdonságaikat, illetve a technológiát ismertető katalógusokkal, szórólapokkal, valamint néhány ajándéktárggyal érkeztek. Nosza Adrienn szerint az idén számos érdeklődő konkrét kérdésekkel fordult hozzájuk, szerettek volna mélyebben megismerkedni a megoldásokkal, miképpen tudják hasznosítani a levegőtisztító berendezéseket. Több látogatóval sikerült a következő hónapokra megbeszélést és találkozót egyeztetni, így mondhatjuk, hogy a részvételi céljaikat sikerült elérniük az idei Fruit Logistica kiállításon, összegezte tapasztalatait a Cellarius Kereskedőház Kft. munkatársa.