Az Agrármarketing Centrum közösségi standján friss zöldségkínálatukból mutattak ízelítőt, és szerepeltek az erre az alkalomra készült közös, angol és német nyelvű kiadványban. Emellett előzetesen regisztráltak a Fruit Logistica online felületén, ahol már a kiállítást megelőzően fel tudták venni velük a kapcsolatot az érdeklődők, és megbeszélhették a személyes találkozók időpontját.
A kiállításon a fő céljuk a kapcsolatépítés volt a meglévő és új ügyfelekkel, valamint a DélKerTÉSZ ismertségének növelése, imázsépítés. A marketingvezető úgy gondolja, ezek a célok sikeresen teljesültek. Terveik között szerepel, hogy a jövőben szeretnék a hazai közösségi standon még látványosabban bemutatni a magyar termékek kiváló minőségét, sokszínűségét és zamatát. Akár látványkonyha is segíthetné a magyar gasztronómia jellegzetességeinek megismertetését.
Hazai startup

Az idei Fruit Logistica kiállításon a magyar Smapp Lab is berekült a top 20 ígéretes startup közé, és bemutatta a Smapp Lab Mini kártevő-monitorozási szolgáltatást, amely lehetővé teszi a nagy értékű kultúrákban kihelyezett feromoncsapda tartalmának nyomon követését. A szolgáltatás napi szinten küldi a csapdák fogásáról elemzett képet applikáción és online felületen is. Regionálisan tud azonnali információt nyújtani, ami kifejezetten fontos alma- és szőlőültetvényekben.
A Smapp Lab saját standdal képviseltette magát a kiállításon, és több érdeklődővel tárgyalt.
Az eseményre ellátogatott a cég emberméretű kabalaállata is, egy almamoly, hogy felhívja a figyelmet a kártevők elleni hatékony és fenntarthatóságon alapuló védekezés fontosságára.
