A flamand agrár- és halászati marketingközpont (VLAM) a flamand kormány egyik külső független ügynöksége, feladata a mezőgazdasági, kertészeti, halászati és agrár-élelmiszeripari ágazat termékeinek és szolgáltatásainak népszerűsítése. A 2024-es belföldi kampányban
hogy felkeltsék irántuk a flamand fogyasztók érdeklődését. Szeretnék, ha még többen, még többször vásárolnának növényeket, és a figyelemfelkeltő rendezvényekkel javítani tudnák a kertépítési ágazatról, kertészeti vállalkozókról alkotott társadalmi képet is. A belföldi kampánysorozat első programja Antwerpenben az operaház előtt zajlott, az ott kialakított hatalmas tulipános kertből 7600 járókelő egyenként 15-15 szál virágot szedhetett és vihetett haza ingyen.
A kampány részét képezi, hogy több csatornán próbálják elérni a fogyasztókat. Például a tuinaannemer.be weboldalon a magánszemélyek megkereshetik a lakóhelyükhöz legközelebbi kertépítő vállalkozások elérhetőségeit, ötleteket találnak a városi kertek kialakításához, figyelembe véve a biológiai sokféleséggel és éghajlatváltozással kapcsolatos kihívásokat is. Televíziós kampánnyal is erősítik a kert szeretetét és fontosságát az Álomtól a kertig című sorozattal. A kertépítők és faiskolások egyesítik erőiket a településeket, önkormányzatokat célzó kampányukkal, weboldalukon pedig közcélú beruházásokban jártas kertépítők és faiskolák elérhetőségei is megtalálhatók.
Mivel a belga kertészetekben megtermelt áruból külföldre is szállítanak, fontosnak tekintik az exportösztönzést. Különböző stratégiai kampányokkal jelennek meg azokban az országokban, ahol a flamand kertészeti termékeknek piaci részesedésük van. A VLAM képviseltette magát az IPM Essen kiállításon, és megjelentek Berlinben a Fruit Logisticán és Spanyolországban a Fruit Attraction kiállításon. Francia nagykereskedőkkel is szeretnének kapcsolatokat kiépíteni, ennek érdekében a VLAM hirdetéseket közöl külföldi szakmai folyóiratokban.
A 2024-es kampánysorozat teljes költségvetése 4,23 millió euró.