Megújította együttműködési megállapodását több agrár szakmai szervezettel az MBH Bank az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokon.
Az MBH stratégiai partnerként kezeli az agráriumot, hiszen ez az ágazat a gazdaság egyik alappillére, és egy magyar banknak egyrészt kötelessége az együttműködés, másrészt pedig üzleti lehetőség is számára
– mondta az agrár szakmai szervezetekkel megújított együttműködési megállapodások aláírása alkalmából az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokon tartott rendezvényen Szabó Levente, az MBH Bank Egyedi kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese.
Az MBH szerepe az agrárfinanszírozásban kiemelkedő: a 4,5 millió hektár megművelt területből 2-2,5 millió hektáron az ügyfeleik gazdálkodnak, körülbelül 600 milliárd forint hitelt nyújtanak az agrárpiaci szereplőknek, amivel több mint 25 százalékos a piaci részesedésük – jelezte néhány számmal, mennyire fontos számukra az agrárium.
Az együttműködés nem csak lehetőség a bank számára, hanem felelősség – különösen az elmúlt két év kihívásainak és az idei év nehézségeinek tükrében
– tette hozzá. A következő években a Vidékfejlesztési Program keretében több mint 1500 milliárd forint fejlesztési támogatás került az agráriumba, nagy energiákat fektet abba, hogy olyan struktúrát alakítson ki, amellyel a leggyorsabban, a legjobb helyre juttathatják ezeket a forrásokat.
Az aláíró szakmai szervezetek – a Magyar Állattenyésztők Szövetsége, a Gabonatermesztők Országos Szövetsége, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács és a FruitVeb – Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet – által képviselt termelői kör adja a magyar agrárkibocsátás mintegy 80 százalékát.
„Ma már joggal jelenthetjük ki, hogy ez Az országos tenyészállat-kiállítás” – mondta Antal Gábor, a szervező Hód-Mezőgazda Zrt. vezérigazgatója a 31. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok megnyitóján.
Magazin ajánló:
Kertészet és Szőlészet
A Kertészet és Szőlészet első megjelenése, 1951 óta a kertész szakma mértékadó lapja. Többszöri arculatváltást követően ma már hetenként 32 oldalon jelenik meg, az árutermelő kertészek számára a gyakorlatban hasznosítható nélkülözhetetlen információkkal.
Miként tudta megőrizni egy évszázadon át a lap népszerűségét? A magyarázat a történetében van. A történet pedig a valósághoz való folyamatos alakulásról szól. A lap elődjét 1903-ban alapították Baromfitenyésztés címen.
A Magyar Mezőgazdaság a hazai lappiacon az egyetlen, hetente megjelenő, az agrárgazdaság egészét átfogó szaklap. Létjogosultságát csaknem 78 éves múltja és az bizonyítja, hogy példányszámának közel 80 százaléka előfizetés útján jut el az olvasókhoz.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.