Eljött az ideje, hogy a Bonafarm Csoport Teleki borcsaládjánál megújítsák a külsőt, új arculattal jelenjenek meg, ezáltal is közelebb hozva a terméket a fogyasztóhoz. Ennek bemutatására szervezett kóstolóval egybekötött tájékoztatót a Teleki csapata.
Ha csak a számokat nézzük, már az is figyelemre méltó:
S, bár eddig is népszerűek voltak a Teleki borok, amelyek minőségben, azaz ár-érték arányban elnyerték a fogyasztók bizalmát, most mégis új köntösben jelennek meg. Romsics László, a Csányi Pincészet Zrt. vezérigazgatója közöntőjében elmondta, ma az egyik legnagyobb kihívást a fogyasztói szokások változásának követése jelenti. Egyesek számára a bor csak egy ital a sok közül, s nem a tradíciók része. Fontos feladatnak nevezte, megtartani a jelen fogyasztóit és megszólítani a fiatalokat.
Ehhez kapcsolódott Harcsa Beáta, a cég stratégiai és marketingigazgatója, aki elmondta, céljuk az ország top 5 borászata közé kerülni ismertség és népszerűség szempontjából. Ezt segíti a megújult arculat is. „Romsics László a kezdetek kezdetén kijelentette: mindig van miről mesélnünk, s ezt magunkévá tettük. A palackok történeteket mondanak el”- hívta fel a figyelmet a szakember. A Teleki embléma egyikünknek ujjlenyomat – utalva az egyediségre –, másoknak dűlővonalak – a termőtáj ismérve –, s van aki nyitott könyvet lát benne. Közepén pedig emblematikusan a nagy T betű, azaz Teleki Zsigmond, a nagy előd.
Jelenleg három – ha belevesszük a Kővilla sorozatot, illetve a Teleki pezsgőt is, akkor inkább öt – termékcsoportot alakítottak ki. A Teleki Válogatás tagjai jelentik a belépő bort. Ahogyan elhangzott: megbízható minőségű, üde fehérborok, gyümölcsös rozék, reduktív vörösök, melyek hordozzák a fajtajelleget.
A Kővilla elsősorban a gasztronómiában keresi a helyét, amely a pincészet meghatározó épületéről kapta a nevét. Kimagasló minőséget, több egyedi dűlőjelleget hordoznak. És ott van még a Teleki Tradíció pezsgő, szőlőre emlékeztető aromákkal, az érlelés alatt kialakult egyedi ízvilággal.