A fenntarthatóságot helyezte a középpontba az a kutatás, mely több mint 4000 ember bevonásával készült, és amiből kiderült, hogy az élelmiszerek kiválasztása és megvásárlása során a fogyasztók számára az ár után egyre fontosabb a fenntarthatóság. Ezek az egyre alapvetőbb elvárások minden felelős élelmiszergyártót odafigyelésre sarkallnak, mondta a Nádudvari Élelmiszer Kft. sajtótájékoztatóján Nagy Krisztina marketingigazgató.A cég hosszú távú programot és koncepciót hirdetett meg, amely megmutatja a társadalmi és környezeti felelősség vállalás iránti elkötelezettséget. Ennek része például a már megvalósított napelem park, a faültetések, és sportolók támogatása.
Ennek kapcsán megvizsgálták a Nádudvari egyik kiemelt termékét, a joghurtot, és az erre irányuló környezetvédelmi elvárásokat. A felmérés egyértelműen megmutatta, hogy a hazai alapanyagok használata kiemelkedő elvárás a fogyasztók körében, ezt a megkérdezettek 81,7 %-az állította. Ezt követte a hazai munkaerő alkalmazása és az újrahasznosítható csomagolás.
– Örömmel mondhatom, hogy ezeknek mi megfelelünk, hiszen a cégcsoport rendelkezik saját tehenészettel, illetve a környékbeli gazdáktól vásárol tejet a termékek előállításához, mondta a marketingigazgató.
A felmérésből kiderült az is, hogy az egyik legkedveltebb termék a joghurt, a válaszadók több mint 60%-a hetente többször vásárol belőle. Mondhatjuk, hogy gyümölcsjoghurt fogyasztó nemzet vagyunk, hiszen a megkérdezettek háromnegyede ezt részesíti előnyben. A döntést leginkább az ár és az ízek befolyásolják.
Ezért olyan tartalmakat készít a social media csatornákra, ahol megmutatja, hogyan építhetjük be a legjobban a tejtermékeket mindennapi táplálkozásunkba. Az influenszer továbbiakban is aktívan támogatja a #mitehetünktöbbet kampányt.