0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. szeptember 23.

A márkaépítés fontos eleme a közvetlen értékesítés

A Délalföldi Kertészek Szövetkezete rendszeres résztvevője az OMÉK-nak. Idén is látványos standon kóstoltatják termékeiket, és aki szeretne vásárolhat is a neki legjobban ízlő paradicsom- vagy paprikafajtából.

Gyuricza Kitti azt is elárulta, hogy a fogyasztásösztönzés a tészek uniós és hazai forrásokból támogatott működési programjának is fontos eleme.

Erre a célra az utóbbi időben főként a kóstoltatást helyezték fókuszba, számos gasztronómiai és egészségmegőrzésre irányuló rendezvényre kitelepülnek, legutóbb ott voltak a debreceni Campus fesztiválon, ahol a fiatalokat tudták megszólítani, és kóstoltatnak majd a Spar maratonon, és a Csabai Kolbászfesztiválon is.

„Úgy láthatják, hogy mindenütt ott vagyunk, de hát éppen ez a célunk”, mondta Gyuricza Kitti.
A márkaépítésben és a fogyasztói bizalom erősítésébe is segít a közvetlen értékesítés, mondta Gyuricza Kitti, a DélKerTÉSZ marketingvezetője

Felajánlják a hajléktalanoknak

Bár nem hivalkodnak vele, a DélKerTÉSZ komolyan veszi a társadalmi felelősségvállalást, például az OMÉK-on nem értékesített zöldségeket felajánlják a Budapest Bike Maffia csoportnak, akikkel folyamatos a kapcsolatuk.  Az együttműködésüknek köszönhetően biciklis futárok hajléktalan szállók lakóinak juttatják el a DélKerTÉSZ-től érkező zöldségeket. De a tész tagjai is részt vettek már úgynevezett szállóbulikon, legutóbb például dinnyét vittek az év közben igen ritkán zöldséghez, gyümölcshöz jutó hajléktalanoknak.

Számos paprika- és paradicsomfélét kóstolhatnak
Fotó: Rimóczi Irén
Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: