0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. december 23.

Alma az egekben

Komoly marketingkampánnyal vezették be a fő európai piacokra a Cosmic Crisp klubfajtát. Két dél-tiroli konzorcium termeszti a fajtát és közös kampányuk záróeseménye a nemzetközi hőlégballon-bemutatón volt Todiban, ugyanis mennyei ízűként reklámozzák.

Európában az olasz VOG és VIP konzorciumok termesztik és forgalmazzák a Cosmic Crisp almát. Marketingkampányuk részeként indultak a Todiban rendezett nemzetközi hőlégballon-versenyen (International Baloon Grand Prix).

Stílszerű volt az indulás, ugyanis a fajtát mennyei ízűként reklámozzák. Ezt a szlogent visszaigazolták a verseny résztvevői és látogatói is, amikor megkóstolták az új fajtát.

Nemcsak egy Cosmic Crisp hőlégballon szállt fel a rendezvényen a 70 résztvevő közt, hanem a csapatok is kaptak belőle kóstolót.

A klubfajtát komoly marketingkampány vezeti be a fő piacokon, Olaszország mellett Németországban és Spanyolországban. Februártól augusztus végéig különleges installációval hívták fel a vásárlók figyelmét az almára, amihez digitális bemutató tartozott és a termesztők személyesen is megjelentek az üzletekben, válaszoltak a vásárlók kérdéseire.

Különösen április óta volt élénk kereslet a kivételesen roppanó húsú, lédús, finom alma iránt és augusztusig nem lankadt az érdeklődés. A fajta jó tulajdonságai az almaidény második felében teszik különösen kívánatossá a Cosmic Crispet.

A jövő évi kampány februárban kezdődik majd, az ideinél nagyobb mennyiséggel, mert új ültetvények fordulnak termőre. A hőlégballonos bemutató és a tévéreklámok sikere alapján továbbra is a mennyei élvezetekre helyezik a hangsúlyt, és folytatják a kereskedelmi marketinget, kóstoltatásokat, mert a vásárlók nagyon kedvezően fogadták a fajtát.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/Fruitecom

Magazin ajánló: