A fogyasztói magatartás befolyásolására törekszenek, hogy a kampány végére rögzüljön a fogyasztókban, hogy a zöld alapon fehér betűkkel feltüntetett „Lekker van bij ons” („finomság tőlünk”) feliratú logó az egészséges, ízletes, fenntartható gazdaságokból származó belga termékeket jelöli, amiben bízhatnak.

Több kommunikációs csatornán, közösségi médián keresztül érik majd el a fogyasztókat élelmiszeripari szakemberek, influenszerek bevonásával. Kiemelkedő szerepe lesz a már nagyon sikeres online főzőplatformnak, amelyet havonta átlagosan több mint egymillióan látogatnak. Az oldalt folyamatosan új receptekkel, videókkal, táplálkozási információkkal és gazdákról szóló, lenyűgöző kis történetekkel színesítik.
A VLAM különféle fogyasztói tanulmányokat végzett a kampány kezdete előtt, és ez alapján állapította meg, hogy
A tanulmány alapján a flamand emberek táplálkozási szokásairól – különös tekintettel a friss élelmiszerekre – könyvet is megjelentettek.