A Figyelő csütörtöki számában megjelent interjút a Portfolio.hu szemlézte.
Szabó György, a P.O.P. Kft tulajdonostársa és ügyvezetője kifejtette: idén november elején, a karácsonyi édességszezonra jutott el a társaság oda, hogy ismét a boltokba kerülhetett a Piros Mogyorós. Újra lehet kapni a független üzletek döntő hányadában, az Auchan- és a Spar-láncban, a Mol és az OMV shopjaiban országszerte. Vagyis 
De Olaszországban például gyártatnak mogyorókrémet.
Az ügyvezető emlékeztetett arra is, hogy a Moondelez Hungária 2014-ben a márka tulajdonosaként döntött a gyártás leállításáról.
A P.O.P. Kft. ott jött a képbe, hogy két évtizede dolgozik együtt a Mondelez Hungária Kft.-vel, egy kereskedelmi hálózatot hoztak létre közösen, amellyel független, egyetlen nagy lánchoz sem tartozó üzleteket látnak el. Forgalmaznak ezen keresztül Milka, Sport Szelet, Győri keksz és Negro cukorka termékeket.
Azt is elárulta a tulajdonos, hogy a gyártás megszűnése után két évvel jelezték, hogy szeretnék megvenni a márkajogokat, és a magyar, valamint a svájci központ is nyitott volt az ötletre. Jogi szempontból ez év elején nyílt meg annak a lehetősége, hogy átvegyék a márkát.
– mondta.
A részletekkel kapcsolatban kifejtette, hogy a Vajdaságban találtak egy 100 százalékban hazai tulajdonú és 90 százalékban magyar munkaerőt foglalkoztató gyártót találniuk. Ez a gyártócég fél évszázados múlttal rendelkező családi vállalkozás. A P.O.P. a teljes projektet saját erőből valósította meg.
A célunk az, hogy a Piros Mogyorós minden formában újra a magyar családok százezreinek, millióinak az asztalára kerüljön vissza – zárta az interjút.


