Ezen az interaktív rendezvényen a döntéshozók és az ágazat szereplőinek közös gondolkodása a cél: megtalálni azokat a kitörési lehetőségeket, melyek segítik a zöldség-gyümölcsök versenyképes piacra juttatását bel- és külpiacokon egyaránt.
Március 5-én az országban egyedülálló módon egy asztalhoz ülnek a döntéshozók, a szakmai szervezetek, kereskedő cégek, a termelők, sőt az áruházláncok és a nagybani piacok képviselői is. Az ágazat helyzetének megértéséhez, javításához, a kitörési lehetőségek megtalálásához rendkívül fontos a naprakészség. Ebben segít a Zsendülés – mondta Rácz József, a szervező Kert-Ész Klub Magyarország Egyesület elnöke. Az elnök szerint a szakmai együttműködésre jó példa a Zsendülés. Rácz József hangsúlyozta, ez a konferencia nem a termesztési tudnivalókról szól, hanem a már a megtermelt minőségi magyar áru értékesítéséről.
Az idei Zsendülés érdekessége, hogy a kertészek körében nagy port kavart bezenyei üvegházkomplexum beruházója, a német FAKT AG is megszólal a konferencián. Nicolai Ulrich vezérigazgató-helyettes nem csak előad, hanem beszélgetést is kezdeményez a résztvevőkkel.
Újítás az idei évben, hogy külön szekciót kap a kereskedelem, a zöldség- és gyümölcstermesztés, így több előadásra és párbeszédre van lehetőség adott témákban.
A konferencia teret ad az ágazatban kiemelkedő munkát végző kertészek elismerésének is. A szervezők által alapított Zsendülés-díjakat idén 5 kategóriában ítélik oda a területükön sikeres szakembereknek.
A konferencia felépítése és technikai háttere lehetőséget ad arra is, hogy a résztvevők azonnali visszajelzésekkel befolyásolják a beszélgetés menetét. A speciális applikáció segítségével elküldött kérdésekre az előadók készséggel válaszolnak majd.
További információ és jelentkezés a konferenciára:
+36 20 398 0766


