0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. december 4.

Tavaszi kampány hobbikertészeknek

A Holland Virágiroda a járvány idején is arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy vásároljanak virágokat és növényeket – ami összhangot teremt a vírus visszaszorítására buzdító „Mi otthon maradunk” szlogennel is.

A jelenlegi tavaszi kampány célja a városi kertészkedés ösztönzése, azaz, hogy a városokban lakók fordítsanak nagyobb figyelmet a saját kertjükre vagy erkélyükre, és tippeket adnak a saját otthonunkban létrehozott zöldfelület ápolásához. A március végén elindított kampánnyal a virágiroda az elkövetkező hetekben a Pflanzenfreude.de felhasználói platformján és a kapcsolódó közösségimédia-csatornákon keresztül rendszeresen közzéteszi a városi kertekkel kapcsolatos ötleteket és javaslatokat. Kezdésként a márciusban a szabadba ültethető vagy kihelyezhető növényekről készítettek összeállítást, valamint a mini balkonok és kertek „csináld magad” ötleteiről volt szó. Most áprilisban tanácsokkal látják el a hobbikertészeket, hogy hogyan tudják a legjobban fölkészíteni növényeiket a kültéri szezonra, de az éjszakai fagyokról is említést tesznek. Májusban a nassolni való zöldségekkel, gyógynövényekkel és (ehető) virágokkal kapcsolatos témákat helyezik előtérbe – beleértve a recepteket és az önellátást szolgáló zöldségeskertek ápolási tippjeit is. Ezzel párhuzamosan folytatódik a „Hónap szobanövénye” kampány.

A vágott virágok közül áprilisban a gerberákat írják le, ezzel is ösztönözve a fogyasztókat a virág megvásárlására.

A virágüzleteket és a kereskedőket is segítik például a megfelelő fajtaválasztásban, de szakszerű gondozási tippeket és ötleteket is mutatnak a figyelemfölkeltő árubemutatáshoz.

További híreket „koronavírus” témakörben, ide kattintva olvashat tematikus oldalunkon.

Forrás: Kertészet és Szőlészet/taspo.de