Tejfogyasztást ösztönző kampány indul május közepén az Egyesült Királyságban. Az 1 millió fontba, azaz mintegy 400 millió forintba kerülő kampány 12 hétig tart majd, s a kormányzat, a Dairy UK és az AHDB (a Mezőgazdasági és Kertészeti Fejlesztési Tanács) társfinanszírozásában jön létre.
A felek együttműködése nyomán a közösségi médiában és a televízióban is megjelennek hamarosan azok a reklámok, melyek azt hangsúlyozzák majd, hogy
George Eustice élelmiszerügyi és környezetvédelmi miniszter azt nyilatkozta, a tejipar az egyik legfontosabb élelmiszeripari ágazat, éppen ezért a kormányzat mindent megtesz azért, hogy támogatásáról biztosítsa azt e kihívásokkal teli időszakban. Annál is inkább, mivel a vendéglátóhelyek bezárása miatt az értékesítésben fennakadás következett be, a fogyasztást ösztönző kampánnyal viszont igyekszenek elejét venni ennek a helyzetnek.
További híreket „koronavírus” témakörben, ide kattintva olvashat tematikus oldalunkon.


